رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424727

تعطیلی برخی مدارس در استان فارس ‌

ساعت24 -‌رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که برخی مدارس استان فارس به واسطه بارش برف و تبعات ناشی از آن‌ امروز سه شنبه تعطیل خواهد بود.

تعطیلی مدارس
zwnj;حمیدرضا شعبانی گفت: تمام مدارس شهرستان اقلید و مدارس منطقه دشمن زیاری به واسطه بارش سنگین برف و پیش بینی یخ زدگی معابر، برای روز سه شنبه ۲۳ بهمن تعطیل اعلام شده است.

وی با تصریح اینکه تعطیلی این مدارس بنا به درخواست مدیران آموزش و پرورش و موافقت فرمانداران شهرستان ذیربط و با تأیید مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس، تعطیل شده است، گفت: از شهروندان استان فارس درخواست می‌شود، کسب اطلاعات در مورد وضعیت تعطیلی احتمالی مدارس را تنها از طریق آموزش و پرورش یا رسانه‌های رسمی دنبال کنند.

شعبانی تاکید کرد که تمام مدارس در سطح استان غیر از مناطق اعلام شده، سر ساعت مقرر در روز سه شنبه آغاز به کار خواهند کرد، گفت: هرگونه خبری در مورد تعطیلی مدارس یا تأخیر در شروع به کار، از طریق پورتال خبری آموزش و پرورش فارس یا خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها اطلاع رسانی می‌شود.

مدارس سپیدان با تأخیر شروع به کار می‌کند

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان فارس هم‌چنین گفت: با توجه به حجم بارندگی‌ها، خصوصاً در شمال و شمالغرب فارس، زمان شروع به کار مدارس شهرستان سپیدان با تأخیر همراه خواهد بود.

شعبانی افزود: با توجه به بارش برف قابل توجه و پیش بینی کاهش دما و یخ زدگی سطح معابر، با توجه به درخواست رئیس آموزش و پرورش سپیدان و موافقت فرمانداری، مدارس در این شهرستان با یک ساعت و نیم تأخیر باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تأخیر تنها برای روز سه شنبه و مختص برخی مدارس شهرستان سپیدان است، گفت: براساس این اقدام که با هماهنگی مدیریت بحران استانداری فارس، تمام مدارس شهرستان سپیدان، شامل اردکان و بخش‌های مرکزی و هماشهر، صبح روز سه شنبه ۲۳ بهمن با یک ساعت و نیم تأخیر باز خواهد شد.

شعبانی تاکید کرد که مدارس تحت پوشش بخش بیضا شامل این تأخیر نخواهد بود، گفت: اولیا و دانش آموزان در سراسر فارس برای اطلاع از تأخیر یا تعطیلی مدارس، تنها باید از طریق کانال اطلاع رسانی و پورتال اداره کل آموزش و پرورش یا خبرگزاری‌های رسمی کسب خبر کنند.

منبع:ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها