رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424744

خباز: جوفروشان گندم‌نما آب بر آسیاب دشمن میریزند

ساعت24-محمدرضا خباز فعال سیاسی اصلاح‌طلب می گوید: اکثریت قریب به اتفاق مردم از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌هایشان حمایت می‌کنند و برای این آرمان‌ها هم هزینه‌های سنگینی داده‌اند اما استقامت کرده و در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمن خارجی و دوست‌نماها یا جوفروشان گندم‌نمایی هستند که آب بر آسیاب دشمن می‌ریزند و دشمن را شاد می‌کنند.

محمدرضا خباز گفت: درود و رحمت خداوند متعال بر امام راحل ‌که بر ما می‌فرمود ید واحده باشید، اگر ید واحد باشید بر تمام مشکلات فائق می‌آیید و در مقابل هیچ قدرتی سر تعظیم فرود نخواهیم آورد اما اگر متفرق شده و دست به تفرقه بزنید طبیعتا باید بدانید که دشمن بر شما پیروز خواهد شد. افرادی که روز گذشته در قم و در شهرهای دیگری شعارهای انحرافی سر داده و به مسئولان اهانت می‌کنند به ندای امام راحل گوش نداده‌اند.

اهم اظهارات خباز به شرح زیر است:

*اگرچه این عده‌ اندک نتوانستند راهپیمایی را لوث کنند ولی با کمال تاسف عده‌ای به جای تبعیت از امام(ره)، دین و انقلاب تبعیت از نفس داشتند مجددا مشاهده کردیم که شعارهایی را بیان کردند تا خودی نشان دهند، غافل از آنکه این خود نشان دادن نیست. ما باید لحظه‌ای با خود فکر کنیم در این لحظه آمریکا از ما چه می‌خواهد؟ آمریکا از ما تفرقه می‌خواهد، آمریکا از شعارهای تفرقه‌انگیز در ایران خوشحال می‌شود، رژیم صهیونیستی از شعارهای تفرقه‌انگیز خوشحال می‌شود این گونه رفتار آب به آسیاب دشمن ریختن است. به نظر می‌آید افرادی که درصدد ایجاد اختلاف هستند نه به گفته عقل و نه به راهنمایی‌های بزرگان و نه به راهنمایی‌های امام امت گوش دادند بلکه نفس اماره خود را کنترل نکرده‌اند. اخباری که به گوش رادیوها و عوامل بیگانه می‌رسد از این شعارهای تفرقه‌انگیز آنها خوشحال می‌شوند.

*این افراد همانند همان‌هایی بودند که به سفارت انگلیس هجمه بردند و آن اختلاف را بین دو کشور به وجود آوردند که هنوز هم که هنوز است دامنه آن اختلاف جمع نشده است. روز گذشته شکرانه حضور مردم آن هم در زیر باران و برف، قدردانی از مسئولانی است که به مردم خدمت می‌کنند، قدردانی از انقلاب و خون شهدا و رهبری و امام امت است نه شعارهایی که دشمن شاد کن باشد چرا که باید گفت چه افرادی به دنبال دشمن شاد کردن هستند و باید توجه کرد که چه افرادی به دنبال ناامید کردن دشمن هستند؟ اگر چه صدای آنها ارزش بیان کردن نداشت اما باید بدانند که دستشان پیش روی مردم رو شده ونباید بیش از این آب به آسیاب دشمن بریزند و زحمت ملت را زیاد کنند.

* در دامن حتی پیامبران الهی فرزند ناخلفی رشد کرد که در مقابل پیامبر زمان خود ایستاد، در مقابل حضرت لوط همسرش قد علم کرد، امام حسن مجتبی (ع) به وسیله همسرشان مسموم شدند، در تاریخ اینگونه اتفاقات همیشه رخ داده است. خوشبختانه تعداد این افراد آنقدر اندک است که به حساب نمی‌آیند. یعنی آنها آنقدر از نظر عده کم‌ارزش هستند که با این کارها قصد دارند خود را مطرح کنند.

*خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق مردم از دستاوردهای انقلاب و آرمان‌هایشان حمایت می‌کنند و برای این آرمان‌ها هم هزینه‌های سنگینی داده‌اند اما استقامت کرده و در مقابل یاوه‌گویی‌های دشمن خارجی و دوست‌نماها یا جوفروشان گندم‌نمایی هستند که متاسفانه قصد دارند خود را مطرح کرده و در این شرایط بسیار حساس که مملکت و کشور به تبعیت از این مردم باید به وحدت برسد اما سخنان تفرقه‌انگیزی را مطرح می‌کنند و گمان می‌کنند که در حال خدمت هستند غافل از آنکه کاملا آب بر آسیاب دشمن می‌ریزند و دشمن را شاد می‌کنند امیدوارم که این گونه موضوعات از رسانه ملی نشان داده شود، تا از راه کجی که می‌روند بازگردند و در مسیر حق و حقیقت و دریای مواج مردم قرار گیرند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها