رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424853

تلاش رژیم اسرائیل علیه حزب‌الله در شورای امنیت

ساعت24-یک روزنامه صهیونیستی از تحرکات این رژیم در شورای امنیت خبر داد که هدف آن درج نام حزب الله در لیست گروههای تروریستی است.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت‌آحارونوت» مدعی شد، ارتش این رژیم عملیاتی اطلاعاتی در شورای امنیت انجام خواهد داد تا اعضای آن را قانع کند حزب‌الله را سازمانی تروریستی معرفی کنند.

بر اساس این گزارش، هفته گذشته هیأتی از نمایندگان دهها کشور در سازمان ملل از مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی دیدار کردند و در جریان تونل‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا کشف کرده، قرار گرفتند.

یدیعوت تأکید کرد، یک هیأت نظامی صهیونیستی متشکل از افسران عالیرتبه در اطلاعات ارتش این رژیم به سازمان ملل می‌روند تا کشورهای دیگر را قانع کنند. این هیأت، اعضای شورای امنیت را در جریان بیم و هراس تل‌آویو از تقویت تقویت حزب الله پس از ورود به دولت لبنان قرار خواهند داد و به همکاری در ممانعت از تمرکز ایران در سوریه فرا خواهد خواند.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرده، ایران در رأس موضوعات نشست ورشو خواهد بود و خصوصا بر چگونگی جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای –به تعبیر وی- تمرکز خواهد شد.

رژیم صهیونیستی در دسامبر سال گذشته (2018) اطلاعاتی درباره حزب‌الله به شورای امنیت ارائه و ارتش لبنان را متهم کرد در راستای منافع حزب‌الله کار کرده است. «دنی دانون» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل طی جلسه فوق‌العاده شورای امنیت که برای موضوع تونل‌ها در مرز لبنان برگزار شد، یونیفل (نیروهای حافظ صلح سازمان ملل) را متهم کرد که وظایفش را به خوبی انجام نداده است.

سیزدهم آذرماه ۱۳۹۷ ارتش صهیونیستی با ادعای اینکه جنبش مقاومت حزب‌الله از مناطق جنوبی لبنان، تونل‌هایی را زیر مناطق شمالی فلسطین اشغالی حفر کرده، از آغاز عملیات موسوم به «سپر شمالی» خبر داد و چند هفته آن را ادامه داد.

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله طی یک سخنرانی اعلام کرد، این تونل‌ها سال‌ها در مرز لبنان وجود داشته و اینکه ارتش رژیم صهیونیستی تازه آنها را کشف کرده در واقع یک شکست اطلاعاتی است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها