رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424872

کمک‌رسانی به حدود ۳۰۰ خودروی گرفتار شده کولاک در جاده‌ها طی ۳ روز گذشته توسط راهداران کرمانی

ساعت24-کمک رسانی به حدود ۲۳۰ خودروی گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای اصلی و بزرگراه ها و همچنین حدود۷۰ خودروی گرفتار در محورهای فرعی و روستایی حوزه شمال استان، تنها جزئی از تلاش های راهداران کرمانی در سه روز اخیر بوده است.

سید علی حاج سید علیخانی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: عملیات راهداری زمستانی راههای حوزه استحفاظی شمال استان توسط ۲۸۰نفر پرسنل راهداری انجام می شود که در قالب ۳۵ اکیپ راهداری و تعمیراتی سازماندهی شده اند ، در این راستا۲۶۰ دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری از جمله: گریدر،کامیون، لودر، سواری شخصی و نمک پاش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک بکار گرفته شده است.

مهندس حاج سید علیخانی افزود: ۱۸راهدارخانه ثابت و سیار عملیات راهداری را در۲۲ گردنه برف گیر و ۹۷۰ کیلومتر محور تحت پوشش برف و بوران پشتیبانی می نمایند وبصورت شبانه روزدر حالت آماده باش راههای مواصلاتی را باز نگه می دارند تا هموطنان گرامی با خاطری آسوده به سفر خود ادامه دهند.

وی تصریح کرد: طی سه روز گذشته اکثر شهرستان های استان در گیر بارش برف و باران بوده اند که امید واریم این نعمت الهی همچنان ادامه داشته باشد، لذابه همه رانندگانی که در جاده های استان تردد دارند توصیه می شود که نکات ایمنی از قبیل :به همراه داشتن زنجیر چرخ ، لباس گرم و....، سوخت کافی ، سالم بودن دستگاه گرمایشی خودرو .... را رعایت نمایند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان خاطر نشان کرد: هم اکنون کلیه محورها باز و تردد در آنها جریان دارد وعملیات راهداری زمستانی شامل برف روبی محورها توسط خودروهای گریدر و تیغه های برف روبی ، یخ زدایی از طریق خودروهای نمک پاش اتوماتیک، نیمه اتوماتیک بطور مستمر در حال انجام است، لذا هم استانیهای عزیز در صورت بروز هر گونه مشکلی می توانند با شماره تلفن ۳۲۶۱۳۰۸۶ مرکز مدیریت راههای استان کرمان تماس و یا با سامانه پیامکی ۱۴۱ در ارتباط باشند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها