رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424937

مشکلات تاسف‌برانگیز نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر از زبان مرزبان

ساعت 24- سرمربی نفت مسجد سلیمان با ابراز نارضایتی از شرایط تیمش گفت: به هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بدهکار هستیم و برای تامین دارو مشکل داریم.

style="text-align:justify">علیرضا مرزبان بعد از عوض شدن نتیجه بازی تیمش مقابل پارس جنوبی در دقایق پایانی و از دست رفتن سه امتیاز این دیدار و کسب یک امتیاز گفت: در مجموع از عملکرد شاگردانم راضی هستم. شرایط لازم برای بقا و زنده ماندن در لیگ‌برتر را نشان دادیم. خوشحالم بازیکنانم جدیدم در تیم جا افتادند. خیلی سخت بود که این بازیکنان را به تیم نزدیک کنیم.

او با اعتراض به عملکرد داور بازی تاکید کرد: امروز داوری برای بازی انتخاب شد که تمام صحنه‌های ۵۰ – ۵۰ را به سود حریف سوت زد. وقتی یک تیم با عشق مبارزه می‌کند، با عملکرد خوبی از سوی داور مواجه نمی‌شود. پنالتی تیم ما اعلام نشد. ما از نتیجه راضی نیستیم. پنالتی سالم ما از سوی داور اعلام نشد.

مرزبان خاطرنشان کرد: کیفیت تاکتیکی ما به رشد تیم کمک کرده است. با این وجود مشکلات‌مان پابرجا است. تنها مطلب مهم این است که شاگردانم با غیرت بازی می‌کنند و ما تاکنون از نظر مالی دریافتی نداشتیم. مدیریت‌مان در حال رایزنی هستند که حداقل با دریافت مبلغی بخشی بدهی‌های خودمان را پرداخت کنیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با بیان اینکه آینده تیمش با توجه به شرایط باشگاه خاکستری است، گفت: ما برای مردم مبارزه می‌کنیم. می‌خواهیم به آن‌ها هدیه بدهیم که سال آینده هم در لیگ‌برتر حضور داشته باشند.

وی با اشاره به تماشاگران تیمش گفت: انتظار دارم همه تماشاگران با تیم همراه باشند. وقتی یک نیمه از بازی می‌گذرد، ساکت می‌شوند و منتظر انتقاد هستند. کسانی که صرفاً بازی را تماشا می‌کنند، تماشاگر هستند. تعریف من از هوادار، کسی است که در طول بازی به طور مداوم تیمش را تشویق می‌کند.

مرزبان با اشاره به مشکلات تیمش گفت: بازیکنان ۳۰ درصد بیشتر نگرفتند. به هتل‌ها و شرکت‌های هواپیمایی بدهکار هستیم. برای تأمین دارو مشکل داریم. خود من ۲۴ درصد گرفتم ولی ما می‌خواهیم تیم در لیگ‌برتر بماند و وقتی از این شهر می‌رویم تیم در لیگ برتر باشد. ما بختیاری‌ها را دوست داریم.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها