رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 424946

احتمال دیدار نتانیاهو با وزرای خارجه بحرین و مغرب در حاشیه کنفرانس ورشو

ساعت 24- دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا در حاشیه کنفرانس ورشو، نتانیاهو با وزرای خارجه بحرین و مغرب دیدار کند.

style="text-align:justify">«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش دارد در حاشیه کنفرانس ورشو با وزرای خارجه بحرین و مغرب دیدار کند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر دادند که نتانیاهو عصر روز سه‌شنبه به ورشو، پایتخت لهستان سفر خواهد کرد تا در کنفرانس «صلح و امنیت در خاورمیانه» شرکت کند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا دیدارهای متعددی را در حاشیه کنفرانس ورشو هماهنگ کند که از جمله می‌توان به دیدار با «ناصر بوریطه» وزیر خارجه بحرین و «خالد بن احمد آل خلیفه» وزیر خارجه بحرین اشاره کرد.

تا کنون دیدار نتانیاهو با «مایک پنس» معاون رئیس جمهور و «مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا در حاشیه کنفرانس ورشو نهایی شده است.

فلسطینیان کنفرانس ورشو را تحریم کرده‌اند و از کشورهای عربی نیز خواسته‌اند تا دیدار با نتانیاهو در حاشیه این کنفرانس را رد کنند.

هنوز هیچ بیانیه‌ای از سوی کشورهای عربی شرکت کننده در کنفرانس ورشو درباره دیدار با نتانیاهو صادر نشده است.

کنفرانس ورشو فردا و پس فردا در پایتخت لهستان برگزار خواهد شد و بنا به گزارش روزنامه گاردین، کشورهای اروپایی که قرار است در نشست ورشو شرکت کنند، حضوری محدود خواهند داشت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها