رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425461

پیشنهاد عجیب ترکی الفیصل به خبرنگار متاهل صهیونیست

ساعت24- در ادامه تلاش‌های رژیم آل سعود برای عادی‌‎سازی روابط با اسرائیل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان به خبرنگار صهیونیست پیشنهاد کرد با یک دختر سعودی ازدواج کند.

style="text-align: justify;"> در ادامه تلاش‌های مذبوحانه رژیم آل سعود برای عادی‌‎سازی روابط با اسرائیل، ترکی الفیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان، به خبرنگار صهیونیست پیشنهاد کرد با یک دختر سعودی ازدواج کند.

باراک راوید، خبرنگار شبکه سیزده رژیم صهیونیستی، مصاحبه‌ای با ترکی الفیصل، شاهزاده سعودی و رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان انجام داد و در پایان این مصاحبه به وی گفت: من قبلا خیلی بهتر عربی صحبت می‌کردم، این به سال‌ها پیش برمی گردد، اما فراموش کردم. خیلی از مطالب عربی را متوجه می‌شوم و همچنین می‌توانم عربی بنویسم و بخوانم، اما عربی صحبت کردن از آن سخت‌تر است.

ترکی الفیصل نیز در جواب به او گفت: باید زن عرب بگیری. راوید جواب داد: من قبلا ازدواج کرده‌ام، لطفا این را به همسرم نگو.

در ادامه ترکی الفیصل از او پرسید که کجا زندگی می‌کند و باراک راوید پاسخ داد: «در تل آویو. امیدوارم روزی بتوانی به آنجا سفر کنی». الفیصل در جواب گفت: «امیدوارم. تو می‌توانی میزبان من باشی. یکی از دوستانم که همواره به اسرائیل سفر می‌کند، عکسی از تابلوی نام یک خیابان در قدس برایم فرستاد که روی آن نوشته شده بود خیابان شاه فیصل. این یکی از اولین جا‌هایی خواهد بود که در سفرم به قدس از آن دیدن خواهم کرد».

باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها