رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425512

خط و نشان پلیس برای موادفروشان اینترنتی

ساعت24 - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از فعالیت مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر در کشور برای شناسایی و دستگیری فروشندگان اینترنتی موادمخدر خبر داد.

مواد مخدر
style="text-align:right">رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از فعالیت مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر در کشور برای شناسایی و دستگیری فروشندگان اینترنتی موادمخدر خبر داد.

سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا، درباره فعالیت قاچاقچیان موادمخدر در فضای مجازی اظهار کرد: فضای مجازی در عین استفاده درست از آن می‌تواند به بستری برای فعالیت افراد سودجو تبدیل شود.

وی افزود: ظرفیت فضای مجازی به گونه‌ای است که توزیع کنندگان موادمخدر در آن فعالیت می‌کنند و با استفاده از این فضا توزیع موادمخدر را گسترش می‌دهند.

سردار زاهدیان با بیان اینکه گرایش شبکه‌های قاچاق موادمخدر در فضای مجازی بیشتر شده است، تصریح کرد: حدود یک سال است که مرکز اطلاعات فضای مجازی پلیس مبارزه با موادمخدر را راه‌اندازی کردیم و مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با رصد این فضا، به دنبال شناسایی و دستگیری قاچاقچیان و فروشندگان اینترنتی موادمخدر هستند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گفت: از زمان آغاز فعالیت این مرکز تاکنون، باندهای توزیع کننده و قاچاق موادمخدر زیادی توسط پلیس مبارزه با موادمخدر شناسایی، منهدم و اعضای آن‌ها دستگیر شدند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها