رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425760

نصرالله: قدرت امروز مقاومت، میراث شهداست

ساعت24-دبیرکل حزب‌الله اعلام کرد، قدرت مقاومت که روز به روز در حال افزایش است، میراث شهداست و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد.

سید حسن نصرالله
«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله امروز (شنبه) در مراسم یابودی که حزب‌الله در گرامیداشت فرماندهان شهید با عنوان «هداة الدرب» (هادیان راه) برگزار کرد (از طریق ویدئو کنفرانس) به سخنرانی پرداخت. این مراسم در شهرهای «النبی‌شیت، جبشیت و طیردبا» در حال برگزاری است.

نصرالله در ابتدای سخنرانی خود به فرماندهان شهید و خانواده‌های آنها درود فرستاد و افزود، رژیم صهیونیستی ادعا دارد از مجهزترین ارتش‌هاست اما فرماندهان شهید با دست خالی، این ارتش را به سخره گرفتند و علیرغم شرایط سخت آن زمان در مقابل دشمن ایستادند.

نصرالله گفت: آنچه امروز مقاومت از آن برخوردار است میراث فرماندهان شهید و رمز قدرت ماست، قدرت مقاومت سال به سال در حال افزایش است و این مسیر ادامه پیدا خواهد کرد. قدرت مقاومت علیرغم تمام تحریم‌ها، محاصره، ترورها،‌کشتار و جنگ روانی و امثال آن بیشتر و بیشتر می‌شود.

دبیرکل حزب الله‌ تأکید کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی چندین دهه است برای نابودی مقاومت تلاش می‌کند اما به جایی نرسیده‌اند و نخواهند رسید.

وی در ادامه به روند عادی‌سازی روابط برخی کشورهای خلیج فارس با رژیم صهیونیستی و دیدار مقامات آنها با مقامات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و ائتلاف سعودی و اماراتی و تکفیری‌ها را ابزارهای پروژه آمریکا در منطقه هستند.

نصرالله تأکید کرد: محورهای کنونی ما، امکانات بسیاری بیشتر از آنچه مقاومت در سال 2000 در اختیار داشت، در اختیار داریم ؛ رمز قدرت ما در سلاح نیست بلکه در عقیده است؛ تا زمانی که این عقیده باشد، دشمن نمی تواند ما را شکست دهد.

بر اساس گزارش «المیادین»، دبیرکل حزب‌الله گفت، زمانی که وزیر خارجه آمریکا می‌گوید حزب‌الله بیشتر از هر زمان دیگری قوی شده، درست است اما آنها گاهی در این موضوعات مبالغه می‌کنند.

وی مسأیل امروز در ونزوئلا را توطئه آمریکا برای تسلط بر نفت آن خواند و برخی ادعاها مبنی بر حضور حزب‌الله در این کشور را به سخره گرفت و گفت اینچنین صحبت‌هایی صحت ندارد و حزب‌الله هیچ گروهی در آمریکای لاتین و خارج ندارد.

نصرالله افزود: ما در مقاومت روز به روز قدرت خود را برای مقابله با اسرائیل افزایش می‌دهیم و دشمن این را می‌داند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها