رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425818

واعظی در فرودگاه بندرعباس:

فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس افتتاح میشود

ساعت 24- رئیس دفتر رئیس جمهور عصر شنبه در آستانه سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان هرمزگان، وارد بندرعباس شد.

رئیس دفتر رئیس جمهور در فرودگاه بندرعباس گفت: استان هرمزگان به طور ویژه در برنامه‌های دولت مورد توجه است و رئیس جمهور در کمتر از یک سال برای بار سوم به این استان سفر می‌کند.

واعظی در بیان اهداف سفر رئیس جمهور به استان هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه در سفرهای گذشته مردم غرب این استان دیداری با رئیس جمهور نداشتند لذا در جریان این سفر، دیدار عمومی رئیس جمهور با مردم خونگرم غرب این استان خواهد بود.

وی گفت: با توجه به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه فجر، پروژه‌های بزرگی در این استان با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود که یکی از آنها فاز سوم پالایشگاه ستاره خلیج فارس است که با تلاش‌هایی که در سطح ملی و استانی انجام گرفته، به بهره‌برداری می رسد.

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: همچنین در این سفر پروژه‌های دیگری نیز به بهره‌برداری خواهد رسید که در حوزه‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت نیرو، جهاد کشاورزی و سایر زمینه‌هاست که یا با حضور رئیس جمهور یا توسط وزرا افتتاح خواهد شد.

واعظی افزود: در جریان این سفر نکات مدنظر استاندار و دیگر مسئولان استانی در راستای توسعه و پیشرفت بهتر استان در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ خواهد شد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها