رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425960

شفر:

بعد از سه هفته خواهان برکناری من بودند!/ سه بار زمین تمرینمان را از بد به خیلی بد تغییر دادیم

ساعت24-سرمربی تیم فوتبال استقلال بدون آنکه پاسخ شفافی به علاقه‌اش به همکاری با کمیته فنی بدهد، گفت: شنیده ام که بعد از سه هفته دنبال تغییر دادن من و انتخاب سرمربی جدید بودند!

وینفرد شفر
وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط این تیم بعد از باخت مقابل تراکتورسازی گفت: می خواهم اول درباره آماده سازی قبل از بازی با تراکتورسازی صحبت کنم. همه می دانستند بازی بسیار مهمی برای ما است. دوران آماده سازی که برای نیم فصل دوم و قبل از بازی داشتیم خوب نبود و بازیکنان از یکسری مسائل راضی نبودند.

وی افزود: قبل از بازی با تراکتورسازی زمین تمرین خوب نداشتیم. سه بار زمین تمرینمان را از بد به خیلی بد تغییر دادیم. ما استقلال هستیم و برای تمریناتمان نیاز به تمرین خوب داریم.

سرمربی استقلال تاکید کرد: بازیکنان با نهایت ظرفیت و صد درصد وجودشان برای استقلال تلاش می کنند. این هم طبیعی است و هواداران هم همین انتظار را از بازیکنان دارند ولی چیزهایی که لازم داریم شاید ۵۰ درصد باشد. یک زمین تمرین خوب می خواهیم. ما یکبار تمرین را کنسل کردیم چون زمین بسیار بسیار بد بود. رختکن هم شرایط خوبی نداشت و این طبیعی نیست.

شفر در خصوص اینکه چرا این گلایه ها را به مسئولان باشگاه منتقل نکرده است؟ گفت: همیشه با باشگاه صحبت می کنم. امشب جلسه ای با مدیرعامل باشگاه دارم. کادر تیم و کادر پزشکی و مدیریت مثل یک خانواده هستیم. تمام چیزهایی که مهم است را امشب به آقای فتحی مدیرعامل باشگاه می گویم. مطمئنم می توانیم مشکلات را حل کنیم.

سرمربی استقلال درباره مشکلاتش با علی خطیر معاون باشگاه و اینکه گفته می شود خطیر دنبال تغییر دادن سرمربی استقلال بوده است، تصریح کرد: من هم شنیده ام که می خواستند بعد از سه هفته سرمربی را عوض کنند ولی برای این کارها و صحبت در این خصوص زمان ندارم! من راجع به تمام مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می کنم و ایشان همه چیزها را می داند. دفعه اول نیست که این چیزها را می شنوم. همه مشکلات برای هواداران و باشگاه خوب نیست.

شفر افزود: وقتی به گذشته برگردید می بینید باشگاه هایی با این مشکلات به لیگ های پایین تر سقوط می کنند. راجع به این مشکلات با مدیرعامل باشگاه صحبت می کنم. می خواهیم برای هوادارانمان کار کنیم و در قبال آنها مسئولیت داریم. وقت ندارم راجع به این صحبت کنم که یک آدمی چند ماه پیش چه چیزهایی گفته است. من عاشق استقلال و هوادارانش هستم. خواهشم از هواداران این است که صحبت هایی که در فضای مجازی و اینستاگرام می شود را باور نکنند. راحت می شود با پول این مطالب را در فضای مجازی قرار داد. واقعیت این است که کادر فنی یعنی آقا فرهاد، آقا میگوئل و .... چه می گویند. با هواداران می توانیم خیلی چیزها را به مسائل مثبت تغییر دهیم.

وی درباره اینکه خودش در اینستاگرام راجع به خیلی مسائل صحبت می کند و آنرا با هواداران در میان می گذارد، گفت: زمانی که حرفی را مطرح می کنم، واقعیت است.

شفر در خصوص تغییرات رخ داده در استقلال و خریدهای استقلال در نیم فصل و جدایی چند بازیکن اظهار کرد: بازیکنان جدید دیر به جمع ما اضافه شدند. سطح این بازیکنان را در نرم افزار بررسی کردیم. آنها استعداد خوبی دارند ولی دیر اضافه شده اند. پاتوسی از مسابقات بیرون بود و خیلی آماده نیست. بازیکنان جدیدباید از اردوی پیش فصل به تیم اضافه می شدند. شاید پاتوسی ۷۰ و ایسما ۶۰ درصد آماده باشند. اگر زودتر می آمدند زمان بیشتری برای آمادگی داشتند تا با فوتبال یکضرب و دوضرب ما آشنا شوند.

وی درباره اینکه آیا هنوز به قهرمانی در لیگ فکر می کند گفت: مقابل تراکتورسازی یک اشتباه کردیم و اشکان دژاگه یک گل خوب زد. آنها یک شانس داشتند و گل زدند. بعد از آن موقعیت های زیادی داشتیم که گل نشد. این بازیکنان دارند سخت کار می کنند. همه می خواهند برنده باشند و با تمام وجودشان کار می کنند. فصل هم بعد از بازی آخر به پایان می رسد. در لیگ قهرمانان آسیا هم کار بسیار سختی داریم. الدحیل و الهلال بازیکنان گرانقیمتی گرفته اند. باید دید در آسیا و آخر لیگ چه اتفاقی می افتد ولی الان تمرکزمان روی بازی با پارس جنوبی است.

سرمربی استقلال در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه گفته می شود علاقه ای به همکاری با کمیته فنی ندارد و مستقلا تصمیم می گیرد، یادآور شد: ما میگوئل، طاهری و مجیدی را در کادر فنی داریم. این مربیان هر روز در تمرین هستند و این بسیار مهم است! مربیان بسیار خوب و با انگیزه ای داریم و همین کافی است.

وی در خصوص اینکه با این تفاسیر علاقه ای به همکاری با کمیته فنی ندارد؟ تاکید کرد: می بینید که خیلی مشغولم و هر روز اینجا هستم و جلسات تمرینی داریم تا بازیکنان را آماده کنیم. تمرکز من روی تیم است.

شفر در پاسخ به این سئوال که خواسته اش از مسئولان باشگاه در جلسه امشب چیست؟ گفت: ما یک خانواده هستیم. این مطالب بین من و مدیرعامل باشگاه است نه رسانه ها. ما استقلال هستیم.

شفر همچنین در خصوص اینکه داور بازی با تراکتورسازی عذرخواهی اش از وی را تکذیب کرد، گفت: نمی خواهم علیه داور صحبت کنم ولی آنچیزی که گفتم درست بود. کارت قرمز برای اشکان دژاگه مشخص بود. نمی خواهم علیه داور صحبت کنم. کار آنها راحت نیست. چند هفته پیش جلسه ای در فدراسیون داشتیم و آنجا گفتم فدراسیون باید داوران را قدرتمندتر کند. آنها شغل سخت و خطرناکی دارند. باید به داوران دستمزد بیشتری بدهند. وقتی داوران بسیار خوبی داشته باشیم برای همه خوب است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها