رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 425964

برخی میخواهند پرسپولیس را زمین بزنند

ساعت24-کاپیتان دوم تیم فوتبال پرسپولیس درباره حواشی اخیر پیرامون تیمش به صحبت پرداخت و عنوان کرد او و یارانش فقط درباره تیم خود صحبت می‌کنند.

حسین ماهینی درباره حواشی این روزهای فوتبال ایران و همین‌طور مسائل مطرح شده درباره پرسپولیس به صحبت پرداخت. کاپیتان دوم پرسپولیس در واکنش به اظهاراتی که برخی درباره تیمش مطرح می‌کنند عنوان کرد بازیکنان پرسپولیس علاقه‌ای به اظهار نظر درباره سایر تیم‌ها ندارند و فقط به تیم خود فکر می‌کنند.



در ادامه گفت‌وگویی که با حسین ماهینی صورت گرفته را می‌خوانید:

این‌روزها فشردگی بازی‌های پرسپولیس به حدی است که خیلی‌ها نگران مصدومیت احتمالی بازیکنان هستند. به نظرت این فشردگی به عملکرد تیم لطمه نمی‌زند؟

شرایط نیم فصل اول با نیم فصل دوم متفاوت است. در نیم فصل اول با کمبود بازیکن مواجه بودیم و کارمان سخت بود اما در نیم فصل دوم چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه شدند که ما را به آینده امیدوار کرده‌اند. الان در هر پست حداقل دو بازیکن خوب داریم و در این شرایط فشرده هم آقای برانکو اگر صلاح بدانند به بازیکنان استراحت می‌دهند تا فشار بازی‌ها روی تیم و بازیکنان تأثیر نگذارد.



با این وجود برخی می‌گویند سازمان لیگ می‌توانست بهتر برنامه‌ریزی کند و فشردگی بازی‌ها کم‌تر شود چراکه در اواخر فصل هم تیم ملی برنامه خاصی ندارد.

برنامه سازمان لیگ از قبل مشخص بود و ما هم هر برنامه‌ای به ما دادند بدون هیچ مشکلی اجابت کردیم. با وجود این که هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم و در اسفندماه هم باید طی ۱۱ روز ۴ بازی انجام بدهیم که ۲ بازی بیرون خانه و یک بازی هم خارج از کشور است، باز هم اعتراض نمی‌کنیم و آن‌قدر تیم خوب تمرین می‌کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما به برنامه سازمان لیگ احترام می‌گذاریم اما معتقدم می‌توانستند یک جابه‌جایی انجام بدهند تا کمی فشردگی بازی‌ها برای ما کم‌تر شود.



در روزهای اخیر هجمه به سمت پرسپولیس زیاد شده است برخی حتی تیم شما را حکومتی می‌نامند. نظرت درباره این مسائل چیست؟

ما قبلاً هم گفته بودیم، الان هم می‌گوییم و بعداً هم خواهیم گفت. ما کاری به هیچ‌کس نداریم و فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم. نه درباره تیم مقابل حرف می‌زنیم و نه اظهار نظری می‌کنیم. ما فقط یاد گرفته‌ایم تمرین کنیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم. با این شرایط باز هم همه به تیم‌ها به ما کار دارند و درباره ما صحبت می‌کنند.



پرسپولیس واقعاً از حمایت دولتی‌ها بهره می‌برد؟

به این صحبت‌ها فقط می‌خندم!

جام حذفی را چطور می‌بینید؟ پرسپولیس عصر روز دوشنبه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد برود.

از همان ابتدای فصل قول و قرار ما این بود که برای کسب سه جام پیش‌رو بجنگیم و با قدرت ظاهر بشویم. خوشحالیم تا این‌جای کار هم در لیگ و هم در جام حذفی عملکرد خوبی داشته‌ایم و مطمئناً در آینده هم تلاش می‌کنیم باز هم برای هواداران‌مان جام بیاوریم.



چند روزی است شایعه‌ای درباره حضور برانکو در تیم ملی مطرح شده است. طرح این شایعات روی عملکرد پرسپولیس تأثیر نمی‌گذارد؟

آقای برانکو در این‌باره صحبت کرده‌اند و گفتند با پرسپولیس قرارداد دارند و تا آخر قرارداد هم در پرسپولیس می‌مانند. ما هم به این مسائل فکر نمی‌کنیم. متأسفانه برخی با ایجاد هجمه‌هایی می‌خواهند تیم ما را زمین بزنند اما ما آن‌قدر با تجربه هستیم که حاشیه‌هایی که به تیم ما وارد می‌کنند را مدیریت کنیم.



بعد از ایجاد حواشی مختلف برای پرسپولیس، پیکان انتقادات به سمت روابط عمومی باشگاه رفت. به نظرت بخش پشتیبانی باشگاه توانسته حواشی را مدیریت کند؟

برای موفقیت یک تیم، به غیر از عملکرد کادر فنی و بازیکنان، بخش پشتیبانی باشگاه هم باید خوب عمل کند. خدا را شکر هم مدیرعامل و هم بازیکنان و کادر فنی تا به حال کار خود را به خوبی انجام داده‌اند اما مدتی تیم پشتیبانی کار خود را به خوبی انجام نمی‌داد و شاهد بودید چندباری سید جلال حسینی و من صحبت کردیم و خواستیم همه به وظیفه خود به خوبی عمل کنند. پس از صحبت‌هایی که مطرح کردیم، جلسه‌ای با مدیرت باشگاه برگزار کردیم و شاهد بودیم شرایط از گذشته بهتر شده است و صحبت‌هایی که علیه پرسپولیس مطرح می‌شود را به خوبی پاسخ می‌دهند. الان هم شرایط خوب است و روابط عمومی باشگاه و مدیر رسانه‌ای کار خود را به نحو احسن انجام می‌دهند و مشکلی نیست.



چند روزی است درباره مباحث مالی باشگاه شما مباحثی مطرح شده است و حتی شنیده شده سید جلال حسینی قرار بود به باشگاه برود تا با مدیریت صحبت کند. آیا از وضعیت مالی باشگاه رضایت دارید؟

فعلاً منتظر حل مشکلات مالی هستیم با وجود این که عنوان می‌شود تیم حکومتی هستیم اما از خیلی از باشگاه‌های دیگر دریافتی کم‌تری داشته‌ایم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها