رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 426008

تقدیر علی یونسی از موضع قاطع علمای اهل سنت در محکومیت تروریسم

ساعت24-دستیار سابق رئیس‌جمهوری در امور حقوق اقلیت‌ها در واکنش به حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان، با انتشار پیامی از هوشمندی علمای اهل سنت در محکومیت قاطع این حادثه و اعلام موضع در برابر خشونت و افراطی‌گری،‌ تقدیر کرد.

یونسی5.jpg
متن کامل این پیام به شرح زیر است:


«بار دیگر عوامل جنایتکار و تروریست‌های افراطی وابسته به بیگانه، حادثه‌ای تلخ و ناگوار آفریدند و جمعی از پاسداران شجاع که حافظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران بودند را به شهادت رساندند.

این نخستین بار نیست که فرزندان جان‌ بر کف ایران عزیز، اینگونه هدف حملات خشن تروریستی قرار می‌گیرند، ‌ بلکه از ابتدای استقرار جمهوری اسلامی ایران، دشمن به خیال باطل خود، همواره به دنبال آن بوده که با استفاده از شیوه‌های خشونت‌آمیز، موجب انشقاق و اختلاف میان آحاد و اقشار جامعه گردیده و در انسجام و یکپارچگی ملت و اقوام مختلف، خلل ایجاد کنند.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت این عزیزان، از علماء و فرهیختگان اهل سنت به دلیل محکومیت قاطع این حادثه و حفظ اتحاد و همدلی و حمایت از حافظان نظم و امنیت کشور؛ تقدیر و تشکر می‌نمایم. بی‌گمان این همدلی و همبستگی اهل سنت با نظام، عامل اصلی مقابله با خشونت و افراطی‌گری است و زمینه‌ساز توسعه همه‌جانبه و تدوام امنیت کشور است.

در پایان بر خود فرض می‌دانم که ضمن تسلیت شهادت این مرزبانان غیور، به محضر فرماندهی معظم کل قوا، ملت بزرگ ایران، نیروهای مسلح و سرافراز جمهوری اسلامی، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خانواده این شهیدان مظلوم؛ برای شهداء گرانقدر آرامش ابدی و برای مجروحان این حادثه نیز سلامتی و بهبودی از درگاه ایزد منان مسئلت نمایم.»

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها