رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426348

لاریجانی: کارآفرینی در حوزه اقتصاد به توسعه کشور کمک میکند

ساعت 24- رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی در مراسم نکوداشت میرمحمدصادقی عنوان کرد که وی یک فرد کارآفرین است که در حوزه فعالیت‌های اقتصادی از گذشته تاکنون این سبک را داشته که کارهایی را سامان دهد که به توسعه کشور کمک می‌کند.

لاریجانی
style="text-align:justify">علی لاریجانی در پیامی که به صورت ویدیویی در مراسم نکوداشت علاء میرمحمدصادقی در اتاق بازرگانی ایران پخش شد، گفت: آقای میرمحمدصادقی چند ویژگی ممتاز دارد که یکی از این ویژگی‌ها کارآفرین بودن ایشان است و در حوزه فعالیت‌های اقتصادی از گذشته تاکنون این سبک را داشته که کارهایی سامان دهد که به توسعه کشور کمک می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی میرمحمدصادقی را فردی مؤمن و با ایمان معرفی کرد و بیان داشت: اینکه مسائل اقتصادی با اخلاق و ایمان آمیخته شود بسیار جذاب است، زیرا یک فرد با ایمان هر دو وجه اقتصادی و دینی را با هم دارد و ایشان هم در فعالیت‌های اقتصادی مراعات این دو مسئله را داشته‌اند.

لاریجانی با بیان اینکه میرمحمدصادقی همیشه در انجام کارهای خیر مقدم بوده است، گفت: ایشان فرد خلیلی هستند و مؤمن بودن غیر از خلیل بودن است، زیرا افرادی هستند که مؤمن می‌باشند، اما عصبانی هستند یا تحمل آنها کم است که این افراد هم به خودشان و هم به دیگران لطمه می‌زنند.

وی بیان داشت: نکته دیگر که در زندگی میرمحمدصادقی دیده می‌شود این است که ایشان هم در حوزه اقتصادی فردی مطرح هستند و هم فهم سیاسی دارند و در صحنه سیاست از استقامت خوبی برخوردار بوده‌اند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: میرمحمدی‌صادقی پس از پیروزی انقلاب اسلامی در فعالیت‌های اقتصادی فرد پیگیری بوده‌اند. بنابراین ایشان فردی بوده‌اند که دارای وجوه مختلفی بوده‌اند و هر فردی که دارای این وجوه باشد، برای ایران و ملت ایران مفید خواهد بود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها