رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426479

یک خبر خوش و یک خبر بد برای استقلالی ها+ عکس

ساعت24-خطری که از بیخ گوش استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گذشت و مصدومیت بی موقع هافبک میانی استقلال و غیبت این بازیکن در بازی مقابل پارس جنوبی جم.

با اعلام روزنامه الشرق قطر، المعز علی ستاره الدحیل مصدوم شد و دیدار با استقلال تهران را از دست داد، تیم فوتبال استقلال دو هفتۀ دیگر در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت.

ستارۀ قطری در جدیترین مصاحبۀ خود به این موضوع اشاره کرده و گفت: مصدومیتم از ناحیه ساق پا است و سه هفته نیاز دارم تا این دوران را پشت سر بگذارم.

با توجه یه این‌که دیدار استقلال مقابل تیم قطری در تاریخ 14 اسفند ماه یعنی دو هفتۀ دیگر برگزار خواهد شد، المعز علی بازی مقابل آبی‌پوشان را از دست داده است. این اتفاق، خبری خوشایند برای آبی‌های پایتخت است چرا که ستارۀ الدحیل در صورت حضور در ترکیب تیمش می‌توانست خطر های زیادی برای خط دفاع استقلال ایجاد کند.

علی کریمی بازهم مصدوم شد!

علی کریمی هافبک تیم استقلال در جریان تمرین روز گذشته این تیم از ناحیه مچ پا آسیب دید و این آسیب دیدگی به شکلی بود که اطرافیان این بازیکن در حین تمرین وی را به رختکن منتقل کرده و سپس او را راهی کلینیک کردند.

این بازیکن قبل از دیدار با تراکتورسازی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ مدتی از میادین دور بود و در دیدار با پیکان هم بازی نکرد اما باز هم دچار بدشانسی شد.

با این حساب کریمی حداقل 2 هفته از میادین فوتبال دور خواهد بود و نمی‌تواند آبی پوشان را در دیدار با پارس جنوبی که فردا برگزار می‌شود همراهی کند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها