رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426895

جنگ AFC با شبکه عربستانی جدیتر شد

ساعت 24- کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به جمع شاکیان شبکه غیرقانونی Beoutq اضافه شد.

style="text-align:justify"> beoutQ یک سیستم پخش آنلاین است که تصاویر شبکه beIN Sport را با قیمتی پایین تر در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌ دهد. همچنین این کمپانی گیرنده های مخصوصی تولید کرده بود که کاربرانش می‌توانستند با استفاده از آنها، تصاویر beIN Sport را در تلویزیون های خود مشاهده کنند.

پس از اختلاف سیاسی بین عربستان و قطر، دولت عربستان پخش شبکه beIN Sport که متعلق به قطر است را در خاک کشور خود ممنوع کرد و از آن پس، دیگر اشتراکی از این شبکه قطری در عربستان فروخته نشد. از همین رو beoutQ شروع به فروش اشتراک خود در عربستان کرد تا جای خالی beIN Sport را در این کشور پرکند ولی با شروع فعالیت این سیستم اینترنتی، اعتراضات نسبت به آن بالا گرفت.

ای اف سی به عربستان بابت پخش غیرقانونی جام ملت های آسیا هشدار داده بود اما پس از نادیده گرفتن این هشدار و پخش غیرقانونی بازی ها از Beoutq، حال کنفدراسیون فوتبال آسیا طی بیانیه ای اعلام کرد که از این شبکه شکایت کرده است. یوفا و فیفا نیز پیشتر در حمایت از شبکه بی این اسپورتس خواستار اتمام فعالیت Beoutq شده بودند.

این شبکه که از سال 2017 فعالیت خود را شروع کرده، همچنین اقدام به پخش غیرقانونی بازی های لیگ برتر انگلیس برای مشترکان عربستانی کرده است.

لازم به ذکر است که بی این اسپورتس از حامیان مالی اصلی فیفا، یوفا و ای اف سی است و انتظار می رفت که دزدی شبکه Beoutq با وامنش تند انها روبرو شود. شبکه قطری حق پخش بسیاری از رقابت ها فوتبال درجه یک دنیا را در اختیار دارد.

ورزش سه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها