رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426951

نماینده عضو جبهه پایداری چرا بر سخنان کذبش اصرار دارد؟

ساعت24-ادعای نصرالله پژمانفر نماینده مشهد مبنی بر دستور رئیس جمهور برای اختصاص بودجه هزار میلیار تومانی بابت حل مشکلات معسرین سهامدار پدیده از سوی محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری تکذیب شد.

پژمانفر.jpg
رئیس دفتر رئیس جمهور با تصریح این‌که «کسانی که این سخنان را مطرح می‌کنند اغراض سیاسی دارند و اهداف دیگری را دنبال می‌کنند»، درجواب پرس و جوی خبرنگاران از این خبر کذب که در همین چند روز به طرح انتقادعلیه دولت دامن زده، گفت: «مشخص نیست که این موضوع از کجا مطرح می‌شود، اگر قرار باشد دستوری داده شود باید از طریق دفتر ابلاغ شود». او در مورد ادعای پژمانفر تصریح کرد: تاکنون حرف‌های زیادی از این نماینده شنیده اید که هیچ کدام آنها هم درست نبوده است؛ باید از منشأ چنین خبرهایی تأیید بخواهید و از این نماینده سند ادعایش را نیز جویا شوید».پیگیری صحت ادعایی که نماینده مشهد روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا مطرح کرده بود اما چندان نتیجه‌ای در پی نداشت؛ پژمانفر در برابر سؤال صریح خبرنگار پارلمانی روزنامه «ایران» پیرامون این موضوع با گفتن جملاتی مانند «من بلد نیستم در این باره حرف بزنم» و «این را باید از رئیس جمهور بپرسید» از پاسخ گویی اجتناب کرد.

این در حالی بود که او در گفت‌وگویش با ایسنا به صراحت گفته بود: «با توجه به مشکلاتی که در حوزه پدیده و سرمایه‌گذاران آن وجود داشت، مکاتبه‌ای با سران سه قوه انجام دادم».او سپس مدعی شده بود که «بر اساس مکاتبه‌ای که انجام دادیم، رئیس‌جمهور دستوری به معاونت اقتصادی خود دادند، در ارتباط با اینکه یک هزار میلیارد تومان بابت حل مشکلات معسرین سهامداران پدیده پیش‌بینی شود. نحوه و شکل کار بر اساس برنامه و طرحی است که معاونت اقتصادی باید انجام دهد. من بیش از این اطلاعی ندارم، تنها من را در جریان قرار دادند که رئیس‌جمهور روی نامه من دستور دادند».

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها