رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 426978

کواکبیان: دود اتمی شدن آل سعود به چشم قدرت های ظالم می رود

ساعت24-نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تلاش آمریکا برای تبدیل عربستان به یک قدرت اتمی را نشانه «استانداردهای دوگانه پدیده ترامپیسم توصیف کرد و گفت: دود این کار به چشم قدرت های ظالم و مستکبر می رود.

مصطفی کواکبیان
مصطفی کواکبیان در جلسه علنی روز پنجشنبه مجلس در تذکری آیین نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس گفت: ای کاش در سفر به چین و ژاپن اشاره ای هم به دلالی های ترامپ و هسته ای شدن حکومت آل سعود می کردید.

وی افزود: استانداردهای دوگانه پدیده ترامپیسم در منطقه باید مورد بحث قرار گیرد زیرا اگر آل سعود به قدرت هسته ای تبدیل شود، دود این کار قطعاً به چشم قدرت های ظالم و مستکبر می رود.
به گزارش ایرنا، مجلس نمایندگان آمریکا 30 بهمن ماه در گزارشی 24 صفحه ای از تلاش مشاوران و منصوبان ارشد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور برای فروش تجهیزات حساس هسته‌ای به عربستان سعودی، به رغم مخالفت اعضای شورای امنیت ملی آمریکا، خبر داد؛ محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران این اقدام آمریکا را ریاکارانه خوانده و در توئیتی نوشته است: «اول یک روزنامه نگار مثله شده و حالا فروش قاچاقی فناوری هسته ای به عربستان سعودی، به خوبی دورویی آمریکا را آشکار می کند.»

** تحقیق و تفحص از مسکن مهر انجام شود
نماینده مردم تهران در مجلس در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به ارایه تقاضای تحقیق و تفحص از مسکن مهر گفت: در هیچ کجای دنیا زمین هایی که برای مسکن دار شدن آحاد مردم در نظر گرفته شده، به شخص واگذار نمی شود؛ شاید سی سال دیگر دولت بخواهد آن مکان را تخریب کند یا وسعت ببخشد در حالی که درباره مسکن مهر ابتدا گفتند زمین ها اجاره 99 ساله است ولی اکنون می خواهند به مردم واگذار کنند.
کواکبیان یادآور شد: خریداران مسکن مهر نمی توانند سند تفکیکی بگیرند بلکه سند مشاع دریافت می کنند و بنابراین اینگونه مشکل ایجاد می شود.
وی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی خواست مبلغی که از مردم بابت مسکن مهر دریافت می کنند را در اختیار دولت و بیت المال قرار دهند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها