رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427002

خبر خوش باشگاه استقلال به بازیکنان

ساعت24- طبق اعلام معاون باشگاه استقلال مشکل مالی بازیکنان امروز حل می‌شود.

باشگاه استقلال پس از برتری مقابل پارس جنوبی جم به آرامش خاصی رسیده و اوضاع این تیم برای ادامه لیگ برنامه ویژه‌ای دارند.


یکی از موضوعات حاشیه‌ای چند روز گذشته آبی‌ها بحث وصول نشدن حواله‌هایی بود که در اختیار بازیکنان قرار گرفته بود، هادی مباشری معاون باشگاه استقلال در این باره توضیحات امیدوار کننده‌ای را به زبان می‌آورد:

در این مورد خود باشگاه ورود کرده و ما توجهی به اسپانسر نداریم. حواله‌های مجری اسپانسر در دستان بازیکنان بود که توافق شده بود دو روز پیش نقد شود. البته این حواله‌ها هم برای سال گذشته هستند و برای زمان ما نیست، اما چون باشگاه متعهد است امروز این حواله‌ها نقد شده و به حساب بازیکنان واریز خواهد شد.


وی درخصوص ادعایی رسانه‌ها مبنی بر پرداخت میلیاردی بابت پاتوسی هم اینچنین می‌گوید:

اولا که این بایکن از کیپ‌تاون‌سیتی به‌صورت قرضی به استقلال آمده و زمانی که بازیکن قرضی باشد اصلا چنین پول‌هایی رد و بدل نمی‌شود و این خبر از اساس کذب است. وقتی بازیکنی را قطعی می‌خرید، مانند مرتضی تبریزی باید طبق توافق یک رقمی را به ذوب‌آهن پرداخت کنیم اما وقتی بازیکن به‌صورت قرضی می‌آید و رضایتنامه‌اش قرضی به‌شمار می‌رود، اصلا در عقل هم نمی‌گنجد که چنین پول‌هایی رد و بدل شود. ضمن اینکه پاتوسی به‌همراه سایر خارجی‌های استقلال هنوز یک دلار هم از ما نگرفته‌اند و پرداختی به آنها نداشته‌ایم. من باید این رقم را امضا می‌کردم که پرداخت شود؛ نه باشگاه چنین پول‌هایی دارد و نه عقل اجازه می‌دهد چنین رقمی را پرداخت کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها