رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427016

مسافران پرواز مشهد-استانبول بعد از ۱۹ ساعت سرگردانی همچنان در فرودگاه امام خمینی به سر می برند

ساعت24- مسافران پرواز مشهد- استانبول بعد از ۱۹ ساعت سرگردانی هم‌چنان در باند فرودگاه امام خمینی منتظرند و در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

پرواز مشهد- استانبول شرکت هواپیمایی ایران‌ایر به شماره ۷۱۹ که قرار بود ساعت ۵:۵۰ دقیقه، یکم اسفند ماه فرودگاه مشهد را به مقصد استانبول ترک کند، بعد از چند بار رفت و برگشت اکنون در فرودگاه امام خمینی به زمین نشسته است.

یکی از مسافرین این پرواز با بیان این مطلب اظهار کرد: از ساعت ۵ ما داخل هواپیما نشستیم، ساعت ۵:۵۰ هواپیما به سمت استانبول پرواز کرد و وقتی روی آسمان استانبول رسید، سه چهار دور چرخید و یک‌باره گفته شد که مه صبحگاهی به قدری است که ما باند را نمی‌بینیم و در فرودگاه دیگری می‌نشینیم تا تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: مانیتورها و تلویزیون‌های مسافران داخل کابین هواپیما را قطع کردند تا کسی لوکیشن‌ها را نبیند و کسی هم پاسخگو نبود، مبهم صحبت می‌کردند و همه می‌گفتند ما چیزی نمی‌دانیم و منتظر جواب هستیم تا این‌که بعد از یک ساعت و نیم، هواپیما دوباره به مرز ایران برگشت و گفته شد که ما تبریز می‌توانیم بنشینیم تا سوخت‌گیری کنیم و دوباره به سمت استانبول برگردیم.

مسافر پرواز مشهد- استانبول تصریح کرد: متاسفانه دوباره از تبریز هم گذشتند و یک‌باره اعلام کردند که به فرودگاه امام برمی‌گردند. بعد از سه ساعت رفت و سه ساعت برگشت، به فرودگاه امام رسیدیم، جو خیلی متشنج بود و کماکان هم وضعیت همینطور است. در این جو متشنج، مسافرین از هواپیما پیاده نشدند و همانطور با حضور مسافرین در هواپیما سوخت‌گیری انجام شد و مجدد اعلام کردند که پرواز انجام می‌شود.

وی افزود: دوباره هواپیما حدود ساعت ۲:۳۰ و ۲:۴۵ دقیقه از باند فرودگاه امام خمینی به سمت استانبول پرواز کرد و مجدد روی آسمان استانبول رسید و با این‌که مسافران از پنجره‌ها شهر و خانه‌ها را زیر پا می‌دیدند؛ اما مجدد همان صحبت‌ها و حرف‌ها شد و این‌دفعه هواپیما به مدت نیم ساعت دور آسمان استانبول چرخ می‌زد و بعد از این‌ دوباره مانیتورها را قطع کردند و گفته شد که پرواز باید به سمت فرودگاه امام خمینی برگردد و باز هم ما مشکل آب و هوا داریم و به نظرم این خیلی جالب است که مشکل آب و هوا وجود دارد و نتوانسته باشند استعلام بگیرند و دو سه بار رفت و برگشت انجام شود.

این مسافر بیان کرد: ساعت ۵:۵۰ دقیقه پرواز بلند می‌شود و اکنون هنوز مسافران داخل این هواپیما هستند و نزدیک به ۲۰ ساعت است که مسافرین داخل این هواپیما هستند و منتظرند تا مسئولین بیایند. کسی از صندلی‌ها پیاده نمی‌شود با این‌که اکنون هواپیما در باند فرودگاه امام خمینی نشسته است.

وی اضافه کرد: در فرود اول که حدود ساعت یک اتفاق افتاد، مردم گفتند که مسئولین ایران‌ایر باید برای جبران خسارات و غرامت بیایند ولی کسی نیامد و فقط دوباره با مردم همکاری کردند تا پرواز مجدد به سمت استانبول بلند شود و تنها کاری که انجام شد، همین بود که دوباره پرواز را به سمت استانبول ادامه دهند؛ ولی اکنون که یک ساعت از این فرود گذشته و روی باند نشستیم، هیچ کدام از مسئولین نیامدند و هنوز کسی پاسخگو نیست.

به گزارش ایسنا، مسافران این پرواز تا ساعت ۱۷ دقیقه بامداد امروز روی باند فرودگاه امام خمینی تهران بودند و هیچ‌گونه تغییر یا گشایشی در کار آنان اتفاق نیفتاده بود؛ آنان هم‌چنین از نحوه برخورد مسؤلان با خود نیز ابراز نارضایتی می‌کنند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها