رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427068

بوستانی: زیبا بازی میکنیم اما به بازی زیبا امتیاز نمیدهند/ بازی فردا بازی آخر من نیست

ساعت24-سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید تیمش با این که زیبا بازی می‌کند اما نمی‌تواند در نتیجه‌گیری خوب عمل کند.

کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بعدازظهر پنج‌شنبه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: همه بازی‌های لیگ برتر مهم هستند و بازی آسان نداریم. صنعت نفت آبادان هم تیم محترمی است و کادر فنی و بازیکنان محترمی دارد. یک داربی خوزستانی داریم.

او ادامه داد: شرایط تیم ما به گونه‌ای است که نیاز به برد داریم. ما بازی‌های زیبایی انجام می‌دهیم. در بازی برابر پرسپولیس و پدیده واقعاً حق ما باخت نبوده است ولی به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند. بازیکنان تلاش می‌کنند که اولین سه امتیاز نیم فصل دوم را بگیریم تا شرایط روحی ما بهتر شود. ان‌شاءالله فردا با توجه به محرومیت و مصدومیت دو، سه بازیکن‌مان بتوانیم بازی بسیار زیبایی مثل بازی‌های قبلی انجام بدهیم تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم تا سکوی پرتابی برای بازی‌های بعدی ما باشد.

بوستانی با بیان این که شرایط تیم ما را همه می‌دانند، خاطرنشان کرد: دست ما واقعاً از نظر بازیکن خیلی خالی است. در تمرینات و مسابقات بعضی‌ها مصدوم و محروم می‌شوند و ما جایگزین نداریم. با توجه به محرومیت ما نقل و انتقالات نداشتیم. ۶ امتیاز هم از ما کم شده است. ان‌شاءالله در آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

او ادامه داد: از روزی که غفوری آمده است از ما حمایت می‌کند. آقای پورهاشمی هم از ما حمایت می‌کند اما من هنوز هیأت مدیره جدید را ندیده‌ام و نمی‌شناسم. ان‌شاءالله که آن‌ها هم بتوانند کمک کنند. اگر پول به دست آمده از انتقال یونس دلفی به باشگاه تزریق شود خیلی بهتر می‌شود. درست است که قراردادهای بازیکنان ما خیلی کم است اما بازیکنان ۵۰ درصد از قراردادشان را گرفته‌اند. ما تلاش می‌کنیم که این تیم را در لیگ برتر نگه داریم. اگر بازی فردا را ببریم شرایط ما خیلی بهتر می‌شود. خدایی نکرده هم اگر بازنده بشویم شاید فرد دیگری بتواند از من بهتر نتیجه بگیرد. من تا موقعی که هستم تلاش خودم را می‌کنم. بازی فردا بازی آخر من نیست. شاید باشگاه تصمیمات دیگری داشته باشد و کسی بتواند به این تیم کمک کند چون هدف نگه داشتن استقلال خوزستان در لیگ برتر است. ما هم تلاش می‌کنیم که تیم را نگه داریم. بازیکنان من ایثار می‌کنند. آن‌ها جوان هستند و هفت نفرشان برابر پرسپولیس برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کردند. خوب هم بازی کردند.

بوستانی در پاسخ به این پرسش که چه اتفاقاتی باعث شد که استقلال خوزستان که ۳ فصل قبل قهرمان لیگ برتر شد حالا برای بقا می‌جنگد؟ گفت: ۳ سال قبل که قهرمان شدند بازیکنان خیلی خوبی داشتند که الان در تیم‌های بزرگ بازی می‌کنند. به هر حال آن موقع بودجه باشگاه از قبل مشخص بود. بودجه‌ای که امسال به ما اعلام کردند تقریباً ۳ میلیارد تومان بود اما آن سال شاید ۱۲ میلیارد تومان باشگاه هزینه کرد. البته قهرمانی هم حق‌شان بود. ما هم داریم تلاش می‌کنم. یکی از مشکلات ما مساله بازیکن برزیلی بود که به خاطر پرداخت نکردن قرارداد او ۶ امتیاز از ما کم شد و مدیریت وقت هم پاسخگو نیست. آن‌ها باید جوابگوی مردم خوزستان باشند. بازیکنی که ۶ بازی برای استقلال خوزستان کرد و به گفته یکی از مدیران آن زمان، او هم گل زد و هم پاس گل داد اما نمی‌دانم چرا و به چه دلیل عذر او را خواستند. این‌ها را باید جوابگو باشند. آن‌ها خلاف کردند اما الان گریبان ما را گرفته است.

او درباره محرومان و مصدومان تیمش هم بیان کرد: عالی نعمت، سعید زارع و پورابوالقاسم مصدوم هستند و خشتان هم محروم است. دست ما از نظر بازیکن بسته است. اصلاً یارگیری نکردیم. تمرینات ما هم دیر شروع شد. این‌ها همه مشکل هستند. بازیکنان ما تلاش می‌کنند تا ۳ امتیاز فردا را بگیریم. اگر این ۳ امتیاز را بگیریم مشکلات ما ان‌شاءالله حل می‌شود.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها