رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427082

ظریف درباره جنگ ایران و اسرائیل: نمیتوان رد کرد

ساعت 24- ظریف در پاسخ به این پرسش که آیا وی مناقشه نظامی فزاینده ای بین ایران و رژیم صهیونیستی را شاهد است، گفت که من چنین چیزی نمی بینم اما ما نمی توانیم چنین احتمالی را رد کنیم.

محمد جواد ظریف" در نشست خبری مشترک با همتای عراقی در بغداد
style="text-align:justify"> ظریف درمصاحبه با روزنامه آلمانی «زوددویچه سایتونگ»، حملات اسرائیل به سوریه را «ماجراجویی» خواند و اظهار داشت: اسرائیل دست به ماجراجویی می زند و ماجراجویی همیشه خطرناک است.

ظریف در پاسخ به این پرسش که آیا وی مناقشه نظامی فزاینده ای بین ایران و رژیم صهیونیستی را شاهد است، گفت که من چنین چیزی نمی بینم اما ما نمی توانیم چنین احتمالی را رد کنیم.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ماجراجویی های رژیم صهیونیستی را خطرناک خواند و افزود که این رژیم حریم هوایی لبنان و سوریه و همچنین حقوق بین الملل را نقض می کند.

ظریف درمصاحبه با روزنامه آلمانی «زوددویچه سایتونگ» که روز پنجشنبه مشروح آن منتشر می شود، حملات رژیم صهونیستی به سوریه را «ماجراجویی» خواند و اظهار داشت: رژیم صهیونیستی دست به ماجراجویی می زند و ماجراجویی همیشه خطرناک است.

وی اظهار داشت که ایران به دعوت دولت سوریه در آن کشور حضور دارد و این در حالی است که رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان و سوریه و همچنین حقوق بین الملل را نقض می کند.

رویترزکه بخش هایی از مصاحبه رامنتشر کرده،نوشت: ظریف در پاسخ به این پرسش که آیا وی مناقشه نظامی فزاینده ای بین ایران و رژیم صهیونیستی را شاهد است، گفت که من چنین چیزی نمی بینم اما ما نمی توانیم چنین احتمالی را رد کنیم.

رژیم صهیونیستی طی ماه های گذشته حملاتی علیه سوریه انجام داده که با پاسخ ارتش آن کشور روبرو شده است.

ظریف روز یکشنبه در سومین روز از برگزاری کنفرانس امنیتی مونیخ اظهار داشت: آمریکا به دلیل تمرکز بیمارگونه و وسواس روان پریشانه خودش، برای مدت طولانی مشوق ماجراجویی مخرب و یاغیگری دولت های اقماری خودش بوده است؛ از تسلیح صدام حسین بر جنگ بر ضد ایران تا حمایت از افراط گری؛ از کمک و معاونت در جرم ویران کردن سوریه و بمباران بی گناهان در یمن تا سرپوش گذاشتن بر حبس یک نخست وزیر و مثله کردن یک خبرنگار.

وی افزود: همزمان، ایالات متحده به صورت سیستماتیک تجاوزهای دائمی و شرم آور اسرائیل بر ضد فلسطینی ها را موجه جلوه داده و بر نقض جدی حاکمیت لبنان و سوریه سرپوش گذاشته است. و همه به بهانه ' مهار ایران ' انجام شده است.

ایرنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها