رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427133

سردار سلامی: مقیاس انتقام ایران درگیری با 4 تروریست نیست/ حوادثی مانند حادثه تروریستی جاده خاش برای ما کوچک به شمار میرود؛ افق نگاه ما شکست قدرت‌های بزرگ است

ساعت24-پاسخ های ما محکم است و آنهایی که این پاسخ ها را دریافت می کنند، با قدرت آن آشنا می شوند.

سردار سلامی
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره واکنش عملیاتی به حادثه تروریستی جاده خاش گفت: مقیاس انتقام ایران درگیری با چهار تروریست نیست، ما با دنباله های تروریست ها درگیر خواهیم شد.

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در گفت و گو با ایرنا، درباره حادثه تروریستی جاده خاش افزود: نوع و شکل پاسخ به تروریست ها را نمی توانیم عنوان کنیم اما هیچ عملی بدون پاسخ نخواهد ماند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رفتار عربستان و امارات را دشمنانه توصیف کرد و گفت: ما نمی خواهیم حتی رژیم های حاکم بر کشورهای اسلامی را دشمن تلقی کنیم.

به گفته وی، «پاسخ های ما محکم است و آنهایی که این پاسخ ها را دریافت می کنند، با قدرت آن آشنا می شوند».

وی ادامه داد: این حوادث تروریستی بسیار کوچک تر از آن است که روی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران تاثیر گذار باشد؛ افق نگاه ما شکست قدرت های بزرگ است و این حوادث برای ما کوچک به شمار می رود.

به گزارش ایرنا، شامگاه 24 بهمن سال جاری یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان اسلام که پس از اتمام ماموریت مرزبانی از منطقه عازم موطن خود بودند، در جاده خاش- زاهدان توسط خودروی انتحاری تروریست‌های تکفیری هدف حمله قرار گرفت که در جریان این جنایت تروریستی 28 تن از کارکنان نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند و 12 تن نیز زخمی شدند.

به گفته رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان، تاکنون هشت متهم در ارتباط با حادثه تروریستی جاده خاش - زاهدان دستگیر شده اند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها