رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427431

از بازداشت مدیرعامل پیشین بانک سرمایه اطمینان نداریم/ موکلم امروز برای پرونده دیگری به مجتمع شهید قدوسی مراجعه کرد

ساعت24 - وکیل مدیرعامل پیشین بانک سرمایه گفت: موکلم امروز برای پرونده دیگری به مجتمع شهید قدوسی مراجعه کرده بودند اما از بازداشت ایشان اطمینان نداریم.

مجتبی پناهی در واکنش به خبر بازداشت علی بخشایش گفت: بنده اطلاعی از این موضوع نداشتم. بعد از آنکه خبر منتشر شد با فرزند ایشان صحبت کردم که گفتند آقای بخشایش امروز برای پرونده دیگری به مجتمع شهید قدوسی مراجعه کرده بودند اما از بازداشت ایشان اطمینان نداریم.

پیش از این و طبق کیفرخواست صادره در خصوص پرونده بانک سرمایه، سه عضو پیشین هیات مدیره این بانک، علی بخشایش، پرویز کاظمی و محمدرضا توسلی به ترتیب به مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت متهم هستند.

همچنین سه متهم فوق با پایان بررسی پرونده، هرکدام با تودیع وثیقه ۱۰ میلیارد تومانی تا صدور حکم در خارج از زندان به سر می‌بردند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها