رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427519

سلطانیفر در مراسم تقدیر از آرین غلامی: حرکت ارزشمند شما باعث شادی دل ایثارگران شد

ساعت24- وزیر ورزش و جوانان حرکت آرین غلامی در روبرو نشدن با حریف رژیم صهیونیستی در مسابقات شطرنج بین المللی سوئد را ستایش کرد و این حرکت را نشان از تربیت خوب و بینش سیاسی او دانست.

div>

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر در حاشیه جلسه شورای معاونان از آرین غلامی شطرنج باز قائم شهری که در مسابقات بین‌المللی سوئد، تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز خرسندی از پیشرفت تحصیلی این ورزشکار، تربیت خانوادگی او را ستود و اظهار داشت: آرین غلامی از لحاظ سیاسی هم بسیار فهمیده است و توانست در شرایط سخت، تصمیمی درست برای حفظ از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اتخاذ کند.

سلطانی فر عدم رویارویی غلامی با حریفی از رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در شرایطی که تحریم‌های ناعادلانه و غیر قانونی آمریکایی‌ها، شرایط ویژه ای را در کشور ایجاد کرده از طرفی برخی ناامنی‌هایی را هم، گروه‌های معاند و تکفیری‌ها به وجود آوردند، هزینه‌های سنگینی برای تأمین امنیت می‌پردازیم. به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید بدانیم فضای امن و با آرامش امروز برای کار و ورزش چه هزینه‌هایی بابت این امنیت پرداخت می‌شود و چه جوان‌هایی و چه سرمایه‌هایی، جان خود را فدای کشور و مردم و نظام می‌کنند

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه حرکت ارزشمند آرین غلامی باعث می‌شود، دل ایثارگران شاد شود، اظهار داشت: حتماً این حرکت در تاریخ ثبت خواهد شد و به عنوان یک حرکت ارزشمند و قهرمانانه در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، مطمئناً توشه‌ای برای اقدامات، حرکات و برنامه‌های آینده آرین غلامی خواهد شد.

سلطانی فر در پایان با آرزوی موفقیت برای آرین غلامی اظهار داشت: خیلی دور نیست که این ورزشکار ارزنده در تیم ملی ایران و در عرصه‌های رقابتی مهم قاره‌ای و جهانی درخشش‌های بیشتری داشته باشد.

در پایان این دیدار که در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت دکتر سلطانی فر از آرین غلامی که به همراه پدر خود دعوت شده بود، تقدیر و تجلیل کرد.

ایسنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها