رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427520

مرزبان: تا من هستم نمیگذارم نفت سقوط کند

ساعت 24- سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت: مقابل پرسپولیس عده‌ای با دسیسه می‌خواستم ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند.

style="text-align:justify">علیرضا مرزبان سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس گفت: درباره بازی باید بگویم که قوی بازی کردیم. پرسپولیس حتی یک شانس هم نداشت. خوشحالم که بازی را اینگونه اداره کردیم. باید در این بازی گل می زدیم.

*عده‌ای می‌خواستند ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند

وی افزود: ما باید در این بازی گل می‌زدیم. من حس می‌کنم که در آن صحنه پنالتی رخ می‌داد اما باید موضوعی را مطرح کنم و آن اینکه برخی‌ها می‌خواستند تا ما امروز ببازیم تا مربی خودشان را بیاورند. آنها می‌خواستند به هدف خودشان برسند. از روز اول ما را تهدید کردند که کمک نمی‌کنیم و در این چند روز هم در اهواز جلسه می‌گذاشتند تا مربی خودشان را بیاورند. آنها به دنبال دسیسه و توطئه هستند تا تیم ما را زمین بگذارند و شاید تنها کسانی که در این شرایط از ما حمایت کردند آقای نصریان دوست مدیرعامل باشگاه و اعضای هیأت مدیره بودند اما صدای آنها به جایی نمی‌رسد و با دست خالی نمی‌توانند کاری انجام بدهند. ما فقط در این مدت از آنها دروغ‌های بزرگ دیدیم چطور می‌شود مملکتی که با نفت و گاز این شهر اداره می‌شود سودش به مردم همین شهر نمی‌رسد؟

* عده‌ای خیانت بزرگی به مردم مسجدسلیمان می‌کنند

وی افزود: از پول و نفت و گاز این شهر به برخی باشگاه‌ها کمک‌های میلیاردی می‌شود اما برای اینجا سخت است که یک جاده بسازند. برای آنها سخت است که کیفیت زندگی مردم را بالا ببرند. آنها خیانت بزرگی به مردم مسجدسلیمان می‌کنند. چند ماه است که هیچ پرداختی به بازیکنان نداشته‌ایم و من از جیبم خرج می‌کنم و حتی افراد دیگر هم از جیب خودشان هزینه می‌کنند ما به دلیل اینکه امروز ۸ میلیون تومان پول نداشتیم تا خروج از استان بازیکنانمان را بگیریم نتوانستیم از او استفاده کنیم و این یک تراژدی بزرگ است. کسانی که اهل مسجدسلیمان هستند تیشه به ریشه این تیم می‌زنند. حتی می‌خواستم از جیب خودم این پول را بپردازم اما این اجازه به من داده نشد. واقعیت کار ما در این باشگاه این است.

* عابر بانک خودم را به بازیکنان دادم تا خرج کنند

مرزبان تصریح کرد: پیامکی برای آنها می‌فرستم و به آنها می‌گویم که اگر مشکل من هستم و اگر من بروم پول به تیم می‌دهید مرد باشید و این را بگویید. مرد باشید و جلو بیاید چون من می‌روم اما به مردم اینجا خیانت نکنید و فردا نگویید که کارها را انجام دادیم. چرا که ما جز دروغ از شما چیزی ندیدم. بازیکنان جدید ما یک ریال هم نگرفته‌اند و من دو کارت بانکی خودم را به بازیکنان دادم تا آن را خرج کنند. ما حتی پول خرید تجهیزات پزشکی نداریم و باید یکبار برای همیشه این مشکلات حل شود. می‌گویند بر طبق قانون ۵۳ به ما کمک نمی‌شود اما وزیر باید این قانون را بررسی کند که چطور می‌شود باشگاه‌های دیگر پول میلیاردی بگیرند اما نتوانیم به بازیکنان‌مان پول بدهیم چطور یک باشگاه ۳۵۰ هزار دلار به بازیکنش می‌دهد اما ما کل هزینه‌هایمان تا اینجا ۳۵۰ هزار دلار نشده است. ما به همه جا بدهکار هستیم. ما به شرکت‌های هواپیمایی و هتل‌ها بدهی داریم. بازیکنان از سال‌های قبل طلب دارند و الان پول‌شان را می‌خواهند ما حتی حق شروع لیگ را نداشتیم. از طرف دیگر تا ۱۰ روز آینده موعد پاس شدن چک‌های بازیکنان است. این در حالی است که اعضای هیأت مدیره و مدیرعامل باشگاه از زندگی خودشان زده‌اند. اما کسانی که فکر می‌کنند با سیاستی که دارند می‌توانند تیم را سقوط دهند اشتباه می‌کنند.

* تا من هستم کسی نمی‌تواند تیم ما را سقط دهد

مرزبان خاطرنشان کرد: من به آنها پیامک می‌دهم و می‌گویم که تا وقتی که من هستم کسی نمی‌تواند باعث سقوط این تیم شود و این تیم سقوط نخواهد کرد. اجازه سیاسی‌کاری به آقایان نمی‌دهم. چون نباید به مردم خیانت کرد. آنهایی که اسم خودشان را مردم مسجدسلیمان می‌گذارند خائنان بزرگ هستند. مردم باید همه چیز را بدانند. من دیگر رویم نمی‌شود در چشم بازیکنان نگاه کنم. چون آنها را من به این تیم آوردم اما در این دو ماه به خوابگاهی رفتند که از شرایط انسانی دور است و یک ریال به آنها ندادیم. ما اینجا زمین تمرین نداریم و در این زمین هم بازی می‌کنیم و هم تمرین انجام می‌دهیم. ما تیم پایه نداریم و مردم باید بدانند که اینجا مشکلات زیادی داریم. مردم اینجا به نوازش نیاز دارند نه اینکه پول آنها را از اینجا ببرند و در شمال تهران با آن برج بسازند. شاید برخی از آنها دوست دارند که این تیم در لیگ دسته اول باشد تا آنها کارشان را راحت‌تر انجام دهند اما من حتی اگر لازم باشد از زندگی‌ام برای این تیم خرج می‌کنم و اجازه نمی‌دهم که تیم سقوط کند.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها