رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 427550

واکنش مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به وضعیت چمن میزبان دیدار پرسپولیس

ساعت 24- در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

style="text-align:justify"> مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به وضعیت زمین چمن ورزشگاه شهید بهنام محمدی واکنش نشان داد.

در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم رفتند که در پایان به تساوی صفر بر صفر رسیدند.

وضعیت زمین ورزشگاه از کیفیت پایینی برخوردار بود و بازیکنان و مربیان پرسپولیس به این موضوع اعتراض زیادی داشتند و نتیجه نگرفتن مقابل شاگردان مرزبان را کیفیت بد زمین می‌دانستند. البته کمی عجیب به نظر می‌رسد که چطور با این کیفیت، ورزشگاه بهنام محمدی میزبان دیدار پرسپولیس و نفت شده که برای پیگیری این موضوع با سعید فتاحی، رئیس کمیته برگزاری مسابقاتلیگ برتر گفتگو کردیم او در این باره بیان کرد: زمین چه مشکلی داشت؟ فصل زمستان است و کیفیت زمین خوب بود. اگر زمین چمن مصنوعی مورد تایید فیفا باشد، می‌توان در فصل زمستان در آن بازی‌هایی برگزار کرد.

البته در این زمین، بازیکنان دچار مصدومیت‌هایی هم شدند که به عنوان مثال می‌توان به عباس عسکری و کمال کامیابی نیا اشاره کرد.

گفتنی است، پرسپولیس تهران با این تساوی ۳۸ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان اصفهان در رده دوم قرار گرفت و از سویی دیگر شاگردان مرزبان با ۱۷ امتیاز سیزدهم هستند.

باشگاه

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها