رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 428804

هشدار پلیس فتا: پیامک سود سهام عدالت جعلی است

ساعت 24- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیامک پرداخت سود سهام عدالت به همراه ۵۰۰ هزار تومان عیدی جعلی است و شهروندان به آن توجهی نکنند.

پلیس فتا
style="text-align:justify">رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پیامک پرداخت سود سهام عدالت به همراه ۵۰۰ هزار تومان عیدی جعلی است و شهروندان به آن توجهی نکنند.

علی سرحدی اظهار داشت: بسیاری از شهروندان اخیراً پیامکی دریافت کرده اند مبنی بر اینکه «فقط تا پایان اسفند ماه فرصت باقیست جهت ثبت اطلاعات کارتی خود در سامانه سهام عدالت به همراه دریافت ۵۰۰ هزار تومان عیدی سال نو» اقدام کنند.

وی تصریح کرد: این پیامک جعلی بود و هیچ گونه ارتباطی با سامانه رسمی سهام عدالت ندارد و افراد کلاهبردار با این ترفند اطلاعات شخصی و بانکی افراد مانند رمز دوم، شماره حساب، cvv ۲ و ... را به سرقت می‌برند تا بتوانند به اهداف شوم خود که همانا سرقت است، دست پیدا کنند.

سرحدی گفت: پیگیری هرگونه امور شهروندی از طریق مراجع رسمی بوده و شهروندان به پیامک‌های مشابه مذکور اعتماد نکنند همچنین شهروندان از هرگونه مراجعه به این سامانه و ثبت اطلاعات خانوار خود در آن جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک و غیرقانونی در فضای مجازی آن را از طریق سایت (www.cyberpolice.ir) به پلیس فتا اعلام کنند.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها