رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 428907

بیادی: احساس فقر ،به دلیل بی تدبیری است

ساعت24-دبیرکل جمعیت آبادگران جوان گفت: مردم ما پس از انقلاب فقیرتر نشدند، بلکه با احساس فقر مواجه هستند که آن هم به دلیل بی‌تدبیری است.

حسن بیادی در مراسم چهارمین کنگره جمعیت آبادگران جوان ایران اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه ۹ اسفند) برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا (س) گفت: متاسفانه در جلسات مذهبی از حضرت زهرا(س) روایت های دست نیافتنی نقل می‌شود، در حالی که ما وقتی از حضرت زهرا(س) و رسول خدا(ص) حرف می زنیم، از کسانی می گوییم که برای این مردم قدم برمی داشتند، پس ما باید از حرکت هایی که برای مردم انجام دادند بگوییم.

بیادی افزود: کشور در حال حاضر چالش های متفاوتی پیش رو دارد. مردم ما پس از انقلاب فقیرتر نشدند، بلکه با احساس فقر مواجه هستند که آن هم به دلیل بی تدبیری است.

دبیرکل جمعیت آبادگران ادامه داد: ما بخاطر ارادتی که به انقلاب داریم و خودمان عامل این انقلاب بودیم، دلمان برای این انقلاب می سوزد.

وی اظهار کرد: چرا در کشور ما هیچکس محبوب نیست؟ چرا تنها به سبب ترس به آن‌ها احترام گذاشته می‌شود؟ مدیریت ساختاری ما باید تغییر کند، مدیریت یکپارچه یکی از حلقه‌های فراگیر حل مشکلات است.

بیادی تاکید کرد: چرا در کشور ما افراد وابسته به احزاب جلو آمده، اما زمانی که به جایی می رسند جرات اعلام وابستگی به آن حزب را نداشته و می گویند مستقل هستند؟ ا‌مروز جهان سومی‌ترین کشور مثل بنگلادش در ساختار از ما جلو افتاده‌اند. درد این کشور ساختار است. ما باید انقلاب را حفظ کنیم.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها