رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 429523

بیانیه تند باشگاه پرسپولیس خطاب به سپاهان

ساعت24-باشگاه پرسپولیس در خصوص حواشی شکل گرفته واکنش نشان داد و بیانیه‌ای در این رابطه صادر کرد.

جنگ لفظی بین باشگاه‌ها با توجه به فشردگی بازی‌ها و برنامه‌ریزی فشرده و همچنین مشکلات داوری به اوج خود رسیده و هر کدام از باشگاه‌ها دیگری را در این خصوص ذینفع می‌داند. بعد از اینکه باشگاه سپاهان و تابش و فتاحی اتهاماتی را متوجه همتای خود در باشگاه پرسپولیس کردند، سرخ‌ها نیز پاسخ آن را در قالب بیانیه‌ای اعلام کردند.

پندار خمارلو در این خصوص گفت: ما در ابتدا صحبتی در مورد فاصله زمانی بازی‌ها انجام دادیم که آقای فتاحی پاسخ داد. ایشان گفتند که چرا سایر تیم‌ها درباره تیم ما حرف می‌زنند و گفتند جایگاه فلانی کجاست که این حرف‌های دیکته شده را می‎زنند. با این حال باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت بازی تراکتورسازی و سپاهان به آن واکنشی نشان نداد و پاسخ نداد تا خدای ناکرده اینچنین تصور شود که به دنبال مسائل شخصی و منفعت تیمی در این خصوص هستیم.

وی ادامه داد: با این حال ایشان صحبت‌هایی را درباره سرمربی محبوب پرسپولیس مطرح کرده‌اند که ناگریز به پاسخگویی در این خصوص هستیم. ابتدا باید بگویم جایگاه بنده مشخص است و بعنوان مدیر روابط عمومی تیم صحبت می‌کنم. اما نمی‌دانم چرا باید مربی چندم تیم سپاهان درباره سرمربی و نفر اول پرسپولیس این ادعاهای واهی و مضحک را اعلام کند و اینجاست که باید از ایشان پرسید از سوی چه کسی این صحبت‌های دیکته شده را مطرح می‌کنند. آقای تابش هم صحبت‌هایی مطرح کرده‌اند در این زمینه که خوب است هر تیمی درباره تیم خود بحث و صحبت کند. اما ایشان چرا پاسخی درباره اینکه چرا مربی تیم خودش درباره سرمربی پرسپولیس و البته تیم ملی حرف زدند مطرح نکرده است. لازم به ذکر است که کمیته حقوقی باشگاه به دنبال این است تا این ادعا را پیگیری کند و به دنبال این هستیم تا حقوق سرمربی تیم و هواداران پرسپولیس در این زمینه حفظ شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در ادامه صحبت‌هایش گفت: اتفاقا ما نه اشاره‌ای به سپاهان کردیم و نه تیم دیگری. بحث ما همواره یک موضوع بوده و آن هم این است که عدالت برای همه تیم‌ها یکسان باشد. یک بار صحبت از VAR کردیم و همه گفتند نمی‌شود. ما هم گفتیم پس کسانی که موافق نیستند از آن نفع می‌برند ما اما اعتقاد داریم با وجود VAR است که همه تیم‌ها می‌توانند سود ببرند. بگذارید اگر جایی پرسپولیس هم از داوری سود برده و تیمی مقابل ما ضرر کرده با این مساله با عدالت مواجه شود. چندی پیش آقای رفعتی هم دعوت کردند و در خصوص وی ای آر بحث شد. این ماجرا در حال پیگیری است و نیازمند مسائل مختلفی اعم از تست‌های مختلف و مسائل امنیتی و ... است که در در حال پیگیری است تا مجوز فیفا و ... را هم دریافت کند. ما به عنوان باشگاه پرسپولیس اعتقاد داریم با این موضوع عدالت برای همه تیم‌ها فراهم خواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما اکنون نیز درباره فشردگی مسابقات صحبت کردیم و همه تاختند. اما الان نگاه کنید که ذوب آهن هم به مرحله گروهی صعود کرده و همچنین استقلال که با این شرایط مواجه می‌شوند و نسبت به آن معترض هستند. با این حال معلوم و مشخص است که در این رقابت تیم‌های رقیب ما از موضوع استقبال هم کنند چرا که فشردگی بازی‌ها برای ما باعث خواهد شد تا آنها از این فشار روی بازیکنان و رقابت به سود خود استفاده کنند و اینچنین مخالف تغییرات باشند. به نظر می‌رسد اینکه به دنبال دنبال عدالت باشیم اتفاقی است که برای خیلی‌ها خوشایند نیست و منافع آنها تامین نمی‌شود.

خمارلو در ادامه گفت: بنده از آقای فتاحی و همچنین تابش درخواست می‌کنم که از این نسخه‌ای که برای دیگران در خصوص صحبت نکردن درباره تیم‌های دیگر می‌پیچند ابتدا به دنبال این باشند تا مریضی خودشان را خوب کنند. می‌گویند درباره تیم‌های دیگر صحبت نکنیم اما بعد درباره مربی پرسپولیس که دو سال قهرمان شده، بهترین مربی لیگ شده و نائب قهرمان آسیا است حرف می‌زنند. اینجاست که مشخص می‌شود به چه کسی دیکته شده تا حرف دیگران را بزند. البته تمایل صحبت کردن درباره تیم بزرگ پرسپولیس به این خاطر است که با توجه به شرایط و هواداران و موقعیت و موفقیت‌های ما باعث می‌شود تا آنها در تیتر قرار گیرند و این دوست عزیز هم برای شهرت طلبی و اینکه اعتباری به دست بیاورند علاقمند و با انگیزه برای صحبت درباره پرسپولیس می‌پردازند. ما قبلا گفتیم و یک بار دیگر هم می‌گوییم که اگر تاکنون به خاطر یک سری ملاحظات حرف نمی‌زدیم از این پس بلافاصله اگر کسی به دنبال خدشه کردن منافع پرسپولیس و هواداران آن باشد، دفاع خواهیم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها