رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 430454

تجاوز، پایان شوم عشق اینستاگرامی

ساعت24 -
تجاوز، پایان شوم عشق اینستاگرامی

تجاوز
div>
عشق اینستاگرامی مرد جوان به یک دختر تله‌ای بود تا او را به خانه یکی از اقوامش بکشد و مورد آزار و اذیت قرار دهد.

روزنامه شرق نوشت: عشق اینستاگرامی مرد جوان به یک دختر تله‌ای بود تا او را به خانه یکی از اقوامش بکشد و مورد آزار و اذیت قرار دهد.

این دختر 20 ساله که چندی پیش شکایت خود را به مأموران ارائه داده ‌بود، ادعا کرد مهندس جوان بعد از اینکه با او رابطه برقرار کرده، از او فیلم و عکس تهیه کرده تا اخاذی کند.

چندی پیش دختری جوان به پلیس مراجعه کرد و گفت از سوی پسری که ادعا می‌کند مهندس است مورد تعرض قرار گرفته. او در توضیح آنچه اتفاق افتاده ‌بود، گفت: با این پسر که خودش را کیان معرفی کرده‌ بود، در اینستاگرام آشنا شدم و قرار گذاشتیم. سر قرار خیلی از هم خوشمان آمد و رابطه‌مان را ادامه دادیم تا اینکه کیان یک روز من را به خانه یکی از اقوامش دعوت کرد. وقتی به آنجا رفتم، دیدم به‌جز کیان، فرد دیگری در خانه ‌هست. آنها به زور با من رابطه برقرار کردند و بعد از من فیلم و عکس گرفتند.

با شکایت این دختر، کیان و پسری که از اقوامش بود بازداشت شدند. کیان ادعای این دختر را رد کرد و گفت: ما هیچ‌کدام به او تجاوز نکردیم و من این اتهام را قبول ندارم.

با توجه به شکایتی که مطرح شده ‌بود، پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد. روز گذشته دو متهم و دختر جوان در شعبه چهار دادگاه کیفری استان تهران مورد تحقیق قرار گرفتند. دختر شاکی به مأموران گفت: من به کیان دل بسته ‌بودم، اما او از من سوءاستفاده کرد و به همراه پسر دیگری که از اقوامش بود، من را مورد آزار قرار دادند. من حتی نامه پزشکی‌قانونی هم دارم که این دو نفر من را مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.

در ادامه، کیان در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام را قبول ندارم. با دختر جوان در اینستاگرام آشنا شدم. او من را فالو کرد و بعد هم در چت خصوصی برایم نوشت که از من خوشش آمده ‌است. با هم قرار گذاشتیم و زمانی که او را دیدم، از او خوشم آمد. با هم رابطه داشتیم و این رابطه یک‌بار نبود، بلکه چندین‌بار تکرار شده‌ بود. روز حادثه هم من او را دعوت کردم که به خانه یکی از اقوامم برویم و گفتم که کس دیگری هم در آنجا هست.

او، دیگر متهم پرونده را که از اقوام من است، می‌شناخت و من فهمیدم که او را هم در اینستاگرام فالو کرده‌ است. عکس و فیلمی را که می‌گوید من از او تهیه کرده‌ام خودش تهیه کرد، حتی عکس‌ها را برای من هم فرستاد. ما هربار که بیرون می‌رفتیم با هم عکس می‌گرفتیم.

متهم ادامه داد: این دختر بعد از آن روز به من گفت که باید به او پول بدهم. من بعد از اینکه دیدم با پسران دیگر هم رابطه دارد، دیگر دوست نداشتم رابطه‌ام را با او ادامه دهم و او را از صفحه اینستاگرامم بیرون انداختم و پیام دادم دیگر با من تماس نگیرد، به همین خاطر هم از من عصبانی شد و تصمیم گرفت که از من شکایت کند. روابط نامشروع او با دیگران به من ربطی ندارد و این دختر قصد اخاذی از من را دارد.

در ادامه، متهم دیگر این پرونده در جایگاه حاضر شد. او هم اتهام تعرض را رد کرد و گفت: این دختر بعد از اینکه کیان را فالو کرد، من را از میان فالوئرهای کیان پیدا و من را هم فالو کرده‌ بود. بعد از آن بود که به من هم پیام داد و رابطه ما این‌طوری شکل گرفت. بعدها متوجه شدم او از میان دوستانم سه یا چهار نفر را پیدا کرده و با آنها قرار ‌گذاشته ‌است.

روز حادثه هم دختر جوان خودش به خانه ما آمد. او می‌دانست که ما دو نفر هستیم. او اتفاقا به من پیام داده ‌بود که می‌آید و ساعت پیامک‌ها و تلفن‌ها موجود است و دادگاه می‌تواند آنها را استعلام کند. این دختر وقتی تصمیم گرفت شکایت کند که فهمید کارهایی که می‌کند برای کیان رو شده ‌است.

البته من این موضوع را به کیان گفتم، چون این دختر به من گفت چند دوست باحال داری، با آنها قرار بگذار که با هم به گردش برویم، من هم این موضوع را به کیان گفتم و از او خواستم به دختری که این‌طور رفتار می‌کند دل نبندد، چون می‌دانستم کیان به او دل بسته ‌است و خیلی او را دوست دارد، همین موضوع باعث شد تا بعد از آن قرار، کیان دیگر با این دختر قطع رابطه کند و با او کاری نداشته‌ باشد و دختر هم برای اینکه انتقام بگیرد چنین ادعایی را مطرح کرد.

این پسر وجود فیلم را انکار نکرد و گفت: فیلم وجود دارد و دختر هم در اختیار دادگاه گذاشته ‌است، اما این فیلم را هم ما تهیه نکردیم، او خودش تهیه کرد و عکس‌ها هم موجود است.

بعد از گفته‌های این دو متهم، دادگاه برای آنها قرار وثیقه 200 میلیون‌تومانی صادر و ادامه تحقیقات را به بعد موکول کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها