رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 431843

عیدی مددجویان بهزیستی امشب واریز میشود

ساعت24 - معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور امشب واریز می‌شود. وی تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعاتی که سازمان بهزیستی دارد، یک میلیون و ۵۰ هزار نفر از مددجویان اعم زنان سرپرست خانوار و معلولانی که از سازمان مستمری دریافت می‌کنند، از عیدی برخوردار خواهند بود.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور گفت: عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور امشب واریز می‌شود.

حسین نحوینژاد با اشاره به واریز عیدی مددجویان تحت پوشش بهزیستی کشور اظهار کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان برنامه و بودجه و تامین اعتباری از سوی این سازمان، عیدی مددجویان امشب واریز می‌شود.

وی تصریح کرد: براساس آمار و اطلاعاتی که سازمان بهزیستی دارد، یک میلیون و 50 هزار نفر از مددجویان اعم زنان سرپرست خانوار و معلولانی که از سازمان مستمری دریافت می‌کنند، از عیدی برخوردار خواهند بود و این در حالی است که پیش از این قرار بود فقط 500 هزار نفر از مددجویانی که سال‌ها پیش تحت پوشش بهزیستی بودند از این عیدی بهره‌مند شوند اما با پیگیری‌های انجام شده، افرادی که از تیرماه 97 به چرخه حمایتی سازمان بهزیستی اضافه شدند هم، عیدی خواهند گرفت.

نحوینژاد در ارتباط با رقم عیدی مددجویان نیز گفت: عیدی در نظر گرفته شده به میزان یک ماه مستمری خواهد بود، ضمن اینکه با تصمیم دولت تا 28 اسفند بسته‌ حمایتی به اعتبار 200 هزار تومان در اختیار مددجویان بهزیستی قرار خواهد کرد.

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور همچنین درباره طرح تامین تجهیزات توانبخشی معلولان نیز افزود: این طرح در سال آینده نیز در مناطق محروم ادامه پیدا می‌کند که در این طرح وسایل توانبخشی به صورت رایگان در اختیار معلولان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها