رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 431992

بالن آرزوها، خطری برای پروازهای چهارشنبه آخر سال

ساعت24-فرمانده انتظامی ویژه کیش یکی از خطرات احتمالی آتش‌بازی در چهارشنبه آخر سال را برای هواپیماها دانست و گفت: توصیه اکید داریم که از روشن کردن بالن آرزوها به‌طور جدی خودداری شود.

style="text-align:justify">در چهارمین و آخرین نشست خبری سال 97 فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با اصحاب رسانه، علی‌اصغر جمالی با اشاره به شب چهارشنبه آخر سال و سنت جشن چهارشنبه‌سوری، نکاتی را در رابطه با رعایت حد و مرزها جهت جلوگیری از تلخ شدن طعم این جشن برای کیشوندان و گردشگران عنوان کرد و اظهار داشت: توصیه اکید به خانواده‌ها و والدین فرزندان داریم که در هنگام برگزاری این جشن در کنار فرزندانشان حضور داشته باشند.

وی افزود: مواد محترقه را از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و از خرید مواد محترقه دست‌ساز و یا خرید از مراکز غیر استاندارد جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی کیش ادامه داد: در صورت مشاهده بسته‌های مشکوک به‌هیچ عنوان به‌ آنها دست نزنند و در اولین فرصت با پلیس 110 تماس بگیرند و موضوع را گزارش دهند، امکان دارد این بسته‌ها حاوی مواد اولیه ترقه‌های دست‌ساز باشد و احتمال انفجار دارد.

جمالی در ادامه یکی از تذکرات جدی را در رابطه با فرستادن بالن‌آرزوها به آسمان یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه فرودگاه کیش سومین فرودگاه پرتردد کشور است و در ایام روزهای پایانی سال این ترددها به اوج خود می‌رسد، از کیشوندان و گردشگران می‌خواهیم و توصیه اکید داریم که از روشن کردن بالن آرزوها و فرستادن آنها به آسمان به‌طور جدی خودداری کنند تا خدایی نکرده برای هواپیماهایی که در فرودگاه کیش تردد می‌کنند مشکلی پیش نیاید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر برنامه‌ها و طرح‌های پلیس برای چهارشنبه آخر سال تهیه شده است و نقاط تجمع را شناسایی کردیم و برای آنها برنامه‌ریزی مناسبی انجام دادیم تا مشکلی برای ساکنان و گردشگران کیش به‌وجود نیاید.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها