رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432054

نجات ۳۰ نفر از اهالی یک ساختمان بر اثر حریق در یک مجتمع مسکونی

ساعت24 - ملکی از نجات سی نفر از اهالی یک ساختمان به دلیل حریق در یک مجتمع خبر داد.

حادثه
جلال ملکی، درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۲۳:0۹ دقیقه یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان جنت آباد جنوبی، خیابان سمرقند به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله ۳ ایستگاه با امکانات کامل و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه ۱۵ واحدی بود که در قسمت پارکینگ آن چند دستگاه خودرو وجود داشت و یکی از این خودروها دچار آتش‌سوزی شده و کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: آتش در حال سرایت به خودروهای مجاور بوده و دود زیادی کل ساختمان را فرا گرفته بود و افرادی که در آن لحظه در ساختمان حضور داشتند در وضعیت بسیار نا ایمن گرفتار شده بودند.

ملکی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با ورود به قسمت پارکینگ تلاش کرده آتش را خاموش کرده تا از سرایت به دیگر خودروها جلوگیری شود گروه‌های دیگر نیز با دستگاه های تنفسی به طبقات بالای رفته و مشغول جستجو برای خارج کردن افرادی که گرفتار شده بودند، شدند در نهایت نیز ۳۰ نفر از اهالی ساختمان شامل ۱۲ خانم و ۱۸ مرد به سلامت و بدون آسیب دیدگی از ساختمان خارج شدند، آتش به سرعت خاموش شده و این عملیات در ساعت ۳۱ دقیقه بامداد به پایان رسید.

منبع:ایلنا

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها