رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432152

اروپا امارات را به لیست سیاه پناهگاه‌های مالیاتی اضافه کرد

ساعت24 -کمیسیون اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت‌های اتحادیه اروپا لیست سیاه پناهگاه‌های مالیاتی را بروزرسانی کردند که امارات‌متحده، یکی از کشورهایی است که به لیست جدید اضافه شده است.

به گزارش رویترز، کمیسیون اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد که دولت‌های اتحادیه اروپا لیست سیاه پناهگاه‌های مالیاتی را بروزرسانی کردند که امارات‌متحده، یکی از کشورهایی است که به این لیست جدید اضافه شده است.

حوزه قانونی ۱۰ کشور به این لیست اضافه شد درحالی‌که قبلاً تنها ۵ کشور در این فهرست قرار داشت.

آروبا، باربادوس، بلایز، فیجی، جزایر مارشال، عمان، امارات متحده عربی، وانواتو و دومنیکا، نام مناطقی است که به این فهرست اضافه شده‌اند.

این بزرگترین تغییراتی است که از تاریخ ایجاد این فهرست در ۲۰۱۷، در آن ایجاد شده است. این فهرست پس از آن به کار گرفته شد که شرکت‌های بزرگ و افراد ثروتمند برای کاهش صورت‌حساب مالیاتی خود به طور گسترده از قوانین این کشورها استفاده کردند.

کشورها و مناطق دیگر دنیا هم در صورتی که قوانین آنها اجازه دهد فرار مالیاتی اتفاق بیافتد، به این لیست اضافه خواهند شد. کشورهای موجود در این فهرست هم در صورت اجرای اصلاحات لازم، از آن حذف خواهند شد. کشورها یا مناطق قانونی‌ای که قوانین آنها در لیست سیاه این کمیسیون قرار گرفته است، در تراکنش‌های خود با اتحادیه اروپا مورد کنترل و نظارت سخت‌تری خواهند بود، هرچند هیچ تحریمی بر ضد این کشورها تصویب نشد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها