رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432209

زکی‌پور:

الهلال از استقلال میترسد/ مگر احمدینژاد هم استادیوم بود؟

ساعت 24- مدافع استقلال گفت: ما هرچه زدیم توی دروازه نرفت و آن‌ها دو تا توپ آوردند و به گل رسیدند. فقط شرمنده هواداران‌مان شدیم.

style="text-align:justify">میلاد زکی‌پور در دیدار با العین پس از ۵ مسابقه دوری از ترکیب، بار دیگر از ابتدا به میدان رفت. مدافع استقلال از نتیجه‌ای که برای تیمش رقم خورده بود اظهار تأسف می‌کرد و به ما گفت تیمش می‌توانسته با ۴ اختلاف، بازی را به پایان برساند.


* بازی با العین چرا مساوی شد؟
کلاً سه بار توپ را روی دروازه ما آوردند. سومی که خنده‌دارتر از همه بود؛ یک توپ آرام از بین ۴، ۵ بازیکن رد شد و رفت توی دروازه‌مان! واقعاً بد آوردیم.


* قبول داری العین تیم آنچنانی نبود؟
نه! اتفاقاً آن‌ها خیلی حرفه‌ای بودند و از دقیقه یک برای بازی برنامه داشتند. ما در نیمه اول تحت تأثیر بازی دقیق آن‌ها نتوانستیم بازی‌ای که در نظر داشتیم را ارائه بدهیم.


* برای همین نیمه دوم بهتر شدید؟
بله! شفر در بین دو نیمه گفت چه بخش‌هایی از زمین فضای بهتری برای کار ماست و در نهایت خیلی موقعیت روی دروازه‌شان ایجاد کردیم. به‌خدا اگر موقعیت‌های‌مان را تبدیل به گل می‌کردیم باید با ۴، ۵ گل اختلاف برنده می‌شدیم. آن‌ها کاملاً تسلیم خط هافبک و حمله ما بودند.


* قبول داری گل دقایق پایانی خیلی تلخ است؟
صددرصد. ولی ما بعد از گل هم ۳، ۴ موقعیت کاملاً جدی روی دروازه العین داشتیم که باز هم گل نزدیم. فکر کنم خواست خدا این بود که بازی مساوی شود. ما هرچه زدیم توی دروازه نرفت و آن‌ها دو تا توپ آوردند و به گل رسیدند. فقط شرمنده هواداران‌مان شدیم. آن‌ها از راه‌های دور و نزدیک به تهران آمده بودند تا ما را حمایت کنند ولی بازی این‌طوری شد. از همه تشکر می‌کنم.


* فکر می‌کنی دیگر بخت صعود ندارید؟
هرگز این فکر را نمی‌کنم. ما ۴ بازی و ۱۲ امتیاز در پیش داریم. اگر بدشانسی دست از سرمان بردارد قطعاً می‌توانیم صعود کنیم.


* الهلال هر دو بازی اش را برنده شده و ۶ امتیازی است! دو بازی پی در پی با این تیم را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
شک ندارم الهلال از استقلال می‌ترسد. اتفاقاً ما در دیدار با تیم‌های بهتر، خوب‌تر بازی می‌کنیم. البته الدحیل و العین هم خوب بودند ولی قطعاً الهلال با این نتایج باید بهتر از این دو تیم باشد.


* در ۵ بازی در ترکیب و گاهی در لیست استقلال هم نبودی! دلیلش انضباطی بود؟
نه! این موضوع صددرصد به نظر شفر بستگی دارد. اگر در لیست قرار نمی‌گرفتم بیش از هر چیز به خاطر ترافیک بالای بازیکنان هم‌پست خودم بود. در این چند بازی هم این‌قدر خوب تمرین کردم که بار دیگر توانستم نظر شفر را جلب کنم.


* بازی با نساجی مازندران را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
نساجی هم خودش تیم خوبی است و هم طرفداران خیلی خوبی دارد که در همه شهرهای ایران حمایتش می‌کنند. این بازی ۶ امتیازی است و صددرصد باید این مسابقه را ببریم تا در کورس بمانیم و حتی با نتایج دیگر تیم‌ها به صدر برسیم. این مسابقات باقیمانده هر کدام حکم فینال را دارند و نباید آن‌ها را از دست داد.


* راستی محمود احمدی‌نژاد را در ورزشگاه دیدی؟
کدام ورزشگاه؟!


* استادیوم آزادی! حاشیه دیدارتان با العین؟
نه! مگر آنجا بود؟ کسی حرفی در این باره به ما نزد.

خبرورزشی

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها