رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432244

ایران تلفن سیاستمدار اسرائیلی را هک کرده است

ساعت 24- رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که ایران تلفن همراه رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از دو نامزد اصلی پست نخست‌وزیری در انتخابات آتی است را هک کرده و اطلاعات او را در اختیار دارد.

style="text-align:justify">رسانه‌های اسرائیلی مدعی شده‌اند که ایران تلفن همراه رئیس پیشین ستاد ارتش رژیم صهیونیستی، یکی از دو نامزد اصلی پست نخست‌وزیری در انتخابات آتی است را هک کرده و اطلاعات او را در اختیار دارد.

به گزارش رویترز، کانال ۱۰ تلویزیون اسرائیل، روز گذشته اعلام کرد که شاباک (سازمان امنیت و اطلاعات داخلی رژیم صهیونیستی) به ژنرال «بنی گانتز» رئیس پیشین ستاد ارتش اطلاع دادند که ۵ هفته پیش تلفن همراه او هک شده است. شاباک بر این باور است که سازمان اطلاعات ایران توانسته به اطلاعات شخصی و مکاتبات گانتز دسترسی پیدا کند.

ائتلاف «آبی و سفید»، که گانتز ریاست آن را بر عهده دارد، با کاستن از اهمیت هک تلفن همراه این سیاستمدار صهیونیستی، اعلام کرده که این ماجرا عمدا به بیرون درز کرده است.

در بیانیه این ائتلاف آمده است: «باید تأکید کنیم که حادثه مذکور بعد از ۴ سال از پایان ماموریت گانتز در سمت ریاست ستاد ارتش اتفاق افتاده و انتشار آن در شرایط کنونی، جای سوال دارد.»

طبق این گزارش، ائتلاف «آبی و سفید» بارزترین رقیب «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در انتخابات ۴ هفته آینده است که طبق نظرسنجی‌ها، این ائتلاف به حزب تحت رهبری نتانیاهو «لیکود» پیشی گرفته است.

تسنیم

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها