رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432274

شریعتمداری: مدیران فاسد عزل میشوند

ساعت 24- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امضاء تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی طی هفته گذشته برای ساخت مسکن معلولان خبر داد.

شریعتمداری
style="text-align:justify">محمد شریعتمداری صبح امروز در هفدهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران لرستان اظهار کرد: با توجه به وظایف سنگین چنانچه اهداف و مدیریت منطقه‌ای در لرستان به خوبی انجام شود موفقیت خوبی را شاهد خواهیم بود که البته این موضوع رضایتمندی مردم را نیز به همراه دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای جلب مشارکت‌های اجتماعی افرادی که به هر دلیلی از استان خارج شده‌اند بایستی نهایت تلاش انجام شود، ضمن اینکه تحقق این موضوع در بهبود روند اقتصادی و اجتماعی لرستان بسیار تحول‌آفرین است.

امضاء تفاهم‌نامه با بسیج سازندگی برای ساخت مسکن معلولان

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص مسکن معلولین نیز بیان داشت: مسکن معلولین مورد تأکید رهبر انقلاب است و در همین راستا برنامه‌ریزی جدی در این مورد صورت گرفته چرا که 10 میلیون تومان کمک راه به جایی نمی‌برد.

شریعتمداری با اشاره به امضاء تفاهم‌نامه‌ای با بسیج سازندگی طی هفته گذشته برای ساخت مسکن معلولان گفت: مدیرکل بهزیستی لرستان این موضوع را پیگیری کنند تا دو معلول فاقد مسکن را در این استان نداشته باشیم.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: 360 میلیون مراجعه در روز به مجموعه وزارت رفاه انجام می‌شود که اگر به 50 درصد مراجعه‌ها با وجود عدم اجابت تقاضا، با خوش‌رویی برخورد شود رضایتمندی بالایی را به وجود می‌آورد.

استقرار و توسعه پایگاه‌های سخت‌افزاری

شریعتمداری استقرار و توسعه پایگاه‌های سخت‌افزاری را از جمله شاخص‌های حکمرانی خوب برشمرد و بیان داشت: ارائه خدمات به صورت الکترونیک از جمله کارهای در دست اقدام برای جلوگیری از مراجعات غیر ضروری افراد به دستگاه‌ها است.

وی تصریح کرد: هر چه از تعداد مراجعات و ارائه پاسخ از طریق نظام سخت‌افزاری به مردم پیش رویم ضمن کمک به اقتصاد ملی، سلامت اداری بیشتری را رقم خواهیم زد.

مدیران فاسد را عزل می‌کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌ها به سلامت اداری کارکنان بایستی حساس باشند، افزود: هیچ کسی حق ندارد چهره نظام جمهوری اسلامی و نظام اداری کشور را به خاطر نیازهای خود مخدوش کند.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: در مرکز به زودی گزارش‌های ارزیابی از مدیران در سلامت اداری منتشر می‌کنیم و در صورت مشاهده تخلف ضمن اعلام نام، مدیر را عزل می‌کنیم، همچنین تمام سازمان‌های وابسته مکلف به طی این مسیر هستند.

پشت میز مسؤولیت‌های ملی و منطقه‌ای با بی‌انگیزگی ننشینیم

وی با بیان اینکه پذیرفته نیست که موضوعات شفاف را از مردم پنهان کرد، افزود: شفافیت قلب مبارزه با فساد است و ما جلوی امور غیر شفاف را در تمام سطوح وزارت‌خانه خواهیم گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: مدیران باید برای خدمت به مردم وقت را نشناسند، همچنان که در دوران جنگ تمامی لحظات حساس بود، اکنون نیز همان شرایط را داریم و مدیری که خود را مکلف به ساعت اداری دانسته، چنانچه وقت نشناسی را نمی‌داند بایستی استعفا دهد.

شریعتمداری با تأکید بر اینکه پشت میز مسؤولیت‌های ملی و منطقه‌ای با بی‌انگیزگی، شرایط روزمرگی و کار عادی برای مردم کردن ننشینیم، ادامه داد: اکنون زمان کار کردن مدیران مؤثر بر اساس ساعات اداری نیست چرا که کشور به مدیریت اداری معمولی نیاز ندارد و همچون جنگ باید مدیریت کرد و وقت را نشناخت.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها