رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432561

آمریکا به اروپا درباره رابطه با ایران هشدار داد

ساعت 24- یک مقام آمریکایی با طرح ادعاهایی ضد ایرانی به کشورهای اروپایی هشدار داد.

div>

به گزارش رویترز، «نیتان سِیلز» هماهنگ کننده امور مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا در گفتگو با روزنامه «دیلی تلگراف» به کشورهای اروپایی درباره آن چه او حملات تروریستی ایران در خاک اروپا نامیده، هشدار داده است.

این مقام آمریکایی که با هدف گفتگو درباره ایران در انگلیس به سر می‌برد، مدعی شد که ایران در سال‌های گذشته چند طرح ترور را در اروپا دنبال کرده و باز هم می‌تواند انجام دهد.

سیلز با اشاره به تنش دیپلماتیک ایران و اروپا در اوایل دهه ۹۰ میلادی که منجر به فراخوانی سفرای دو طرف شد، از کشورهای اروپایی خواسته است تا همان رفتار را در حال حاضر به عنوان یک الگو در رابطه با ایران بکار گیرند.

هماهنگ کننده امور مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا همچنین در ادامه ادعاهای خود افزوده است که واشنگتن ناگزیر است تا با تحمیل هزینه به ایران، از اقدامات تروریستی آینده پیشگیری کند.

ادعاهای این مقام آمریکایی در در حالی مطرح شده که اتحادیه اروپا همچنان با وجود برخی ادعاهای ضدایرانی خود طی چند ماه گذشته اما تاکید کرده است که حاضر به خروج از برجام و پیروی از سیاست ضدایرانی آمریکا نیست.

واشنگتن از خردادماه گذشته با اعلام خروج یک جانبه خود از توافق چندجانبه برجام، اقدام به اعمال دورجدیدی از تحریم‌ها علیه ایران کرده است.

مهر

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها