رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432882

فتح الله زاده: فردوسی پور میتواند شبکه ورزش را متحول کند

ساعت 24- علی فتح الله زاده با بیان اینکه، عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد، گفت: او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

style="text-align:justify">علی فتح الله زاده مدیر باسابقه فوتبال از احتمال تغییرات در برنامه نود و شبکه ورزش استقبال کرد. او در مورد پیشنهاد قائم‌مقامی شبکه ورزش به فردوسی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: عادل فردوسی پور در دوران حضورش در برنامه نود توانست مخاطبان زیادی داشته باشد و زحمات زیادی برای این برنامه کشید و بنده معتقدم او می‌تواند در شبکه ورزش تحول خوبی ایجاد کند.

وی در مورد برنامه نود و احتمال تغییراتش اظهار کرد: تغییرات در همه جا وجود دارد یک روز مدیران من تصمیم گرفتند مرا از مدیر عاملی بردارند و من این را حق آن‌ها می دانستم، امروز هم تغییرات از جانب مدیریت باید اجرا شود، البته خود فردوسی پور هم از افرادی بود که از مدیریت تکراری گلایه داشت و معتقد بود باید تغییرات ایجاد شود و امروز طعم تغییرات را خواهد چشید.

فتح الله زاده در مورد اجرای فردوسی پور در برنامه نود طی سال‌های گذشته گفت: عادل با من در برنامه رنگی عمل می‌کرد و طرفدار تیم خاصی بود و هر بار در برنامه‌های مختلف مرا به چالش می‌کشید، چون از یک تیم خاص حمایت می‌کرد، اما بنده او را بخشیدم.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها