رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 432956

نتانیاهو: در صورت حکم‌فرما شدن آرامش به مذاکرات با حماس برمیگردیم

ساعت24 - بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل در اظهاراتی گفت: ما در اوج عملیات پیگرد "تروریست‌ها" بعد از عملیات سلفیت به سر می‌بریم و دستان سربازان ارتش اسرائیل و نیروهای شاباک را که "تروریست‌ها" را تحت تعقیب قرار می‌دهند، می‌فشاریم. من مطمئن هستم که آنها بازداشت می‌شوند و مجازات خواهند شد؛ همانطور که در تمامی موارد پیشین این کار را کردیم.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: اگر آرامش حکم‌فرما شود، ما به مذاکرات برقراری آرامش با جنبش حماس با میانجیگری مصر باز می‌گردیم.

به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بعد از جلسه دولت این رژیم گفت: ما در اوج عملیات پیگرد "تروریست‌ها" بعد از عملیات سلفیت به سر می‌بریم و دستان سربازان ارتش اسرائیل و نیروهای شاباک را که "تروریست‌ها" را تحت تعقیب قرار می‌دهند، می‌فشاریم. من مطمئن هستم که آنها بازداشت می‌شوند و مجازات خواهند شد؛ همانطور که در تمامی موارد پیشین این کار را کردیم.

وی عنوان داشت: اسرائیل شلیک موشک از نوار غزه در مرحله اخیر را امری بسیار خطرناکی می‌داند. حماس مسؤول هرگونه حمله‌ای است که از نوار غزه چه به صورت عمدی یا به اشتباه صورت بگیرد. من به همین دلیل دستور دادم که ۱۰۰ موضع "تروریستی" وابسته به حماس هدف قرار بگیرند. ارتش اسرائیل حملات دردناکی را به حماس وارد کرد. در صورت نیاز ما شدت این حملات را بیشتر می‌کنیم تا تامین امنیت برای شهروندان اسرائیلی ادامه داشته باشد.

نتانیاهو تاکید کرد: مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا طی روزهای آتی به اسرائیل می‌آید و من با وی در مورد تلاش‌هایمان به منظور ممانعت از حضور نظامی ایران در سوریه گفت‌وگو خواهم کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها