رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433053

مذاکرات دستمزد کارگران به خوبی پیش میرود

ساعت 24-نشست شورای عالی کار برای تعیین دستمزد سال آینده کارگران عصر امروز برگزار شد و نمایندگان شرکای اجتماعی بعد از یک تنفس مجددا چانه‌زنی برای مزد سال آینده را امشب ادامه می‌دهند.

style="text-align:justify"> نشست شورای عالی کار با حضور شرکای اجتماعی و نمایندگان کارگران، کارفرمایان و دولت امروز در محل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.این نشست که از ساعت ۱۶ امروز آغاز شده، بعد از یک تنفس کوتاه همچنان ادامه خواهد داشت.

حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران از پیشبرد خوب مذاکرات خبر داد و با اشاره به اینکه تاکنون چهار جلسه در موضوع تعیین دستمزد کارگران برگزار شده است، یادآور شد: شب گذشته نیز تا ساعت ۲ بامداد طی نشست خصوصی با نمایندگان کارگری شورای عالی کار نظرات آنها را بررسی کردیم.

شاکرمی با اشاره به اینکه در مورد کلیات مباحث بین نمایندگان کارگری و کارفرمایی مشکلی وجود ندارد، گفت: اما مذاکرات در مورد روش‌ها و جزئیات افزایش دستمزد و اعمال آن همچنان ادامه دارد.

معاون وزیر کار اظهار امیدواری کرد، با اتفاق نظری که بین اعضای کارگری و کارفرمایی وجود دارد، امشب در مورد تعیین حداقل دستمزد سال آینده کارگران نتیجه حاصل شود.

فارس

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها