رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433169

تاج:

هدایتی در قرارداد آدیداس و پاداش تیم ملی به فدراسیون کمک کرد

ساعت24-مهدی تاج در واکنش به اظهارات اخیر حسین هدایتی عنوان کرد: من مصاحبه آقای هدایتی را خواندم.ایشان اگر نامی از فردی جهت پرداخت رقمی به صورت شخصی آورده بود قطعا مراتب پیگیری حقوقی و قضایی فدراسیون اعمال می شد.

مهدی تاج.jpg
مهدی تاج در واکنش به اظهارات اخیر حسین هدایتی عنوان کرد:من مصاحبه آقای هدایتی را خواندم.ایشان اگر نامی از فردی جهت پرداخت رقمی به صورت شخصی آورده بود قطعا مراتب پیگیری حقوقی و قضایی فدراسیون اعمال می شد.در غیر این صورت توضیحاتی جهت روشن سازی افکار عمومی لازم است.

وی ادامه داد:در این مسیر،دو بار از سوی آقای هدایتی در زمان حضور آقای کفاشیان و فدراسیون فعلی در کنار 14 فدراسیون دیگر به تیم ملی فوتبال جهت پاداش و بخشی از قرارداد آدیداس کمک صورت گرفته است.البته بهره برداری تبلیغی هم در این باره از سوی شرکت مربوطه انجام گرفته است.

تاج با اشاره به انتشار مطلبی در فضای رسانه ای افزود: بنده و هیچ یک از اعضای فدراسیون چای شخصی آقای هدایتی را هم نخورده ایم و اینکه گفته می شود مبلغی در این باره به صورت شخصی پرداخت شده کذب محض و عاری از واقعیت است.بر این اساس،بلافاصله با شکایت رسمی از یک روزنامه در این باره پیگیری لازم صورت گرفته است و قطعا تا انتها پیگیری خواهد شد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها