رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433175

جزئیات غرق شدن کشتی باری در بندر شهیدرجایی

ساعت 24-معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی جزئیات غرق شدن کشتی تجاری کانتینری هندی در بندر شهیدرجایی را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، هادی حق شناس در مورد غرق شدن کشتی کانتینری هندی در بندر شهید رجایی بندرعباس که تحت پرچم کوموروز فعالیت می‌کرد، گفت: این کشتی با ۹۰ متر طول ۱۵۳ کانتینر ساعت ۹ تا ۱۰ صبح امروز در اسلکه ۲۵ بندر شهید رجایی دچار سانحه شد که خوشبختانه تلفات جانی به دنبال نداشت.


وی با اشاره به اینکه بارگیری این کشتی از بندرعباس انجام می‌شد، خاطرنشان کرد: کشتی مربوطه حامل کالاهای صادراتی روغن صنعتی، پتاسیم، کلسیم، کربنات و مس بود و به دلیل ناهماهنگی بین افسر اول کشتی و متصدی جرثقیل و تخلیه و بارگذاری دچار حادثه شد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ادامه داد: در حال خارج سازی کانتینرهای بخشی از کشتی غرق شده هستیم و با توجه به اینکه ارتفاع کشتی ۲۵ متر و آبخور اسکله ١٧ متر است عملیات خارج سازی کانتینرها بر این اساس در دستور کار قرار گرفته است.

حق شناس با بیان اینکه کشتی مربوطه دارای ۱۴ نفر پرسنل بود که همگی هندی هستند، گفت: تمامی پرسنل کشتی سالم هستند و فقط یک نفر از ناحیه پا دچار آسیب شده است.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها