رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433325

ترامپ: همه گزینه‌ها برای برکناری مادورو بررسی شده است

ساعت24 -دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد همه گزینه‌ها برای برکناری رئیس‌جمهور ونزوئلا بررسی شده و روی میز قرار دارد.

ترامپ
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت همه گزینه‌ها برای برکنار کردن نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا بررسی شده است. ترامپ در نشستی خبری در کاخ سفید گفت: همه گزینه‌ها بر روی میز است. آنچه که در ونزوئلا اتفاق می‌افتد، بدهی، تخریب و گرسنگی شرم آور است.

این نشست با حضور ژاییر بولسونارو، رئیس جمهور برزیل برگزار شد که وی نیز از کارزار اعمال فشار آمریکا علیه رئیس جمهور ونزوئلا حمایت کرد.

آمریکا و پنجاه کشور دیگر از جلمه برزیل خوان گوایدو، رئیس پارلمان ونزوئلا را به عنوان رئیس جمهور موقت این کشور به رسمیت شناخته اند. واشنگتن با هدف افزایش فشار بر ونزوئلا تحریم‌های اقتصادی را علیه این کشور اعمال کرده است. از جمله این تحریم‌ها در حوزه نفتی است که صادرات آن برای اقتصاد این کشور حیاتی است و قرار است از بیست و هشتم آوریل اجرایی شود. وزارت خزانه داری آمریکا هم روز سه شنبه از اعمال تحریم‌های جدید خبر داد. این تحریم‌ها علیه شرکت معدنی دولتی مینرون ونزوئلا و رئیس آن اعمال شده است.

کاخ سفید شب گذشته اعلام کرد دونالد ترامپ بحران ونزوئلا را روز جمعه در اقامتگاه شخصی خود در فلوریدا با سران شماری از کشور‌های حوزه کارائیب از جمله باهاماس، جمهوری دومینیکن، هائیتی، جامائیکا و سنت لوئیس مطرح خواهد کرد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها