رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433475

آتش‌سوزی انبار کالا در جاده خاوران

ساعت24 - سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: صبح امروز در یک انبار کالا واقع در جاده خاوران یک مورد آتش‌سوزی با اقدام سریع آتش‌نشانان اطفا شد و تا این لحظه موردی از مصدومیت و تلفات جانی نداشته‌ایم.

حادثه
style="text-align:justify">جلال ملکی ، درباره حادثه آتش‌سوزی صبح امروز انبار کالا در جاده خاوران گفت: ساعت ۶:۰۵ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار کالا در جاده خاوران حوالی میدان آقانور به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: باتوجه به گستردگی آتش‌سوزی و تعداد تماس‌ها ۶ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه چندین تانکر آب و خودروهای پشتیبانی و مسئولان شهرداری منطقه ۱۵ و عوامل کمکی از همان بخش به محل اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: محل آتش‌سوزی سوله‌ای بوده که به عنوان کارگاه تولیدی و تزریق پلاستیک و انبار نگهداری مواد تولیدشده در حجم زیاد به وسعت ۴۰۰ متر مربع بود. این مکان کاملا مسقف با سقف‌های شیروانی بود که مقدار زیادی جنس تولیدشده در آن نگهداری می‌شد.

وی ادامه داد: زمانی که آتش‌نشانان رسیدند این سوله و انبار کاملا شعله‌ور بود؛ به طوری که آتش از زیر سقف‌ها به بیرون شعله می‌کشید. در اثر شدت حرارت سقف‌ها تخریب شده و به صورت آوار روی اجناس ریخته بود. در مجاورت این بخش، دو باب سوله و انبار دیگر هم وجود داشت که آتش در حال سرایت به آنها بود.

ملکی اظهار کرد: آتش‌نشانان از چند طرف عملیات را آغاز کردند و خیلی سریع موفق شدند آتش را تحت کنترل خود درآورند. خوشبختانه با عملیات به موقع نیروها از سرایت آتش به انبارها و کارگاه‌های مجاور جلوگیری شد.

وی یادآوری کرد: تا این لحظه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداریم. هم‌اکنون نیروها در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها