رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 433644

کدام فیلم‌ها برای نمایش در تلویزیون کم‌تر سانسور میشوند؟

ساعت24 - ناهید امیریان مدیر دوبلاژ فیلم های سینمایی و سریال ها از جزییات دوبله چند فیلم هندی برای نورز ۹۸ گفت.

ناهید امیریان دوبلور و گوینده فیلم و سریال‌های تلویزیونی درباره فیلم‌های نوروزی امسال بیان کرد: به نظرم فیلم‌های خوبی خریداری شده است، من فقط با انیمیشن‌های خشن مخالف هستم که می‌تواند برای بچه‌ها بدآموزی داشته باشد و غیر از آن با سایر فیلم‌ها مشکل ندارم.

وی درباره فیلم‌های نوروزی که مدیر دوبلاژی آنها را بر عهده دارد، بیان کرد: فیلم هندی «سرزنده در ۱۰۲ سالگی» را به تازگی دوبله کردیم که آمیتاب باچان در آن بازی می‌کند و منوچهر اسماعیلی و تورج مهرزادیان دوبله این فیلم را بر عهده داشتند.

امیریان اضافه کرد: منوچهر اسماعیلی دوبلور نقش آمیتاب باچان است که قصه آن درباره مردی است در ۱۰۲ سالگی مثل جوان‌ها زندگی می‌کند و می‌خواهد رکورد مسن‌ترین آدم زنده کره زمین را بشکند. من از دوبله این فیلم خیلی راضی هستم و فکر می‌کنم فیلم بسیار باکیفیت و زیبایی بود.

این دوبلور شناخته شده همچنین درباره فیلم هندی دیگر نیز عنوان کرد: فیلم «وکیل مدافع» و همچنین «همکلاسی» را هم در دست دوبله داشتیم که اینها هم به نظرم آثار جذابی برای مخاطب هستند و گویندگانی چون منوچهر والی زاده، تورج نصر و مینو غزنوی در دوبله «همکلاسی» همکاری داشتند.

امیریان در پایان جذابیت فیلم‌های هندی برای مخاطب بیان کرد: من با دوبله فیلم‌های هندی خیلی موافقم چون به لحاظ سادگی و عامیانه بودن مثل زندگی روزمره ماست و به جز برخی از قسمت‌های موزیکال این فیلم‌ها، نیاز به سانسور کمی هم دارند.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها