رفتن به محتوا
سام سرویس
کد خبر 433667

اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در ارائه خدمات به هم‌وطنان سیل‌زده

ساعت24 - رییس سازمان تعزیرات حکومتی در پی وقوع سیل در چند استان کشور در پیامی به حادثه دیدگان تسلیت گفت و اعلام کرد: اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در بازار و افزایش بی دلیل قیمت به فوریت انجام گیرد.

متن پیام جمال انصاری به شرح ذیل است:

"وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ‏ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرین‏». سوره بقره
«و قطعاً شما را به چیزی از [قبیلِ‏] ترس و گرسنگی، و کاهشی در اموال و جانها و محصولات مبتلا می‌کنیم و به صبرکنندگان بشارت بده»
بسم الله الرحمن الرحیم
وقوع حادثه تلخ و تأسف آور جاری شدن سیلاب در برخی استان‌های کشورمان که موجب جان باختن و مصدومیت جمعی از هموطنان عزیز در استان فارس در ایام نوروز شد؛ موجب اندوه و تأثر همگانی گردید.
اینجانب با تسلیت این حادثه تأسف بار به خانواده‌های این عزیزان و هم دردی با ایشان، برای درگذشتگان از درگاه الهی آرزوی مغفرت و رحمت و برای بازماندگان صبر و اجر طلب می‌نمایم.
مدیران کل و همکاران تعزیرات حکومتی در استان های در معرض حادثه آمادگی دارند تا اقدامات لازم برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی در بازار و افزایش بی دلیل قیمت ارائه خدمات را برای تامین آرامش خاطر هموطنان سیل زده به فوریت انجام دهند."

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها