رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 434136

مراکز خرید استانبول در تور استانبول

رپورتاژ آگهی / حتما میدونین که تور استانبول به خاطر جاذبه ها و مراکز خرید استانبول ، بیش از سایر تورهای ترکیه طرفدار داره . خیلی ها در سفر به ترکیه بخصوص استانبول که یکی از قطب های تجاری محسوب میشود به دنبال مراکز خرید خوب استانبول هستند که هم قیمت مناسب داشته باشد و هم بصورت تک فروش بتوان خرید کرد .

dir="RTL" style="text-align:right">محاله ایرانی ها به ترکیه سفر کنند و سری به بازارهای اون نزنند . بازارهای این کشور علاوه بر برندهای مطرح دنیا ، پر از پوشاک و لوازمی هستن که قیمت های متنوع داره . ممکنه در بلیط استانبول ترکیه بخواین چیز خاصی خرید کنین ، پس توضیحات زیر را نادیده نگیرین :

دکوراسیون منزل

نخستین مرکز فروشگاهی دکوراسیون منزل که محدوده وسیعی از فروشگاه‌های باکیفیت عالی لوازم طراحی منزل و مجموعه‌ای از فروشگاه‌های اختصاصی را در تور استانبول شامل می‌شود مرکز خرید آدرس استانبول است. شما میتونین در این مکان بهترین تزییناتو واسه اتاق خوابتون پیدا کنین . در سفر استانبول حتما سری به اینجا بزنین .

سوغات در ترکیه

اگه میخواین واسه دوستاتون از ترکیه سوغات بخرین هنرهای دستی، قالیچه‌های زیبا، اشیای سرامیک، ظروف مسی، برنجی یا حتی قلیان از جمله بهترین گزینه‌ها ست که همه به‌راحتی در بازار کاپالی چارشی استانبول پیدا می‌شوند. از دیگر موارد این بازار لباس‌های چرمی است که دارای کیفیت و قیمتی مناسب است. در قسمت غربی این بازار هم انواع عتیقه‌جات به‌فروش می‌رسد. بد نیست به امید یافتن یک گنج قدیمی به این مکان نیز سری بزنید.

مرکز خرید و تفریحی هنری زورلو استانبول

مرکز هنرهای نمایشی Zorlu - یکی دیگر از قسمت های محبوب برای هنر های مدرن و سنتی : در این مرکز می توانید شاهد شاهکار افراد معروف و هنرمندان مطرح دنیا در زمینه های مختلف هنری باشید.

۱۴ سینما مجهز واقع در این مرکز خرید با بهترین تجهیزات سینمایی.

رستوران های بین المللی، ایتالیایی و ترکیه ای ، طعم غذا در آشپزخانه تام و مورینی را از دست ندهید این رستوران برای اولین بار در ترکیه نمایندگی زده و در زورلو معرفی شده است.

رستورانهای محلی مانند Köşebaşı، Günaydın، Far East و Welldone با تلفیق طرح های جدید و سنتی به زیبایی و جذابیت Zorlu Shopping Mall افزوده اند.

مرکز خرید پوشاک آکامارکز َAkamarkez

درمحلهEtiler و در همسایگی بشیکتاش قرار گرفته و در یکی از مناطق مورد علاقه استانبولی ها در elite قرار گرفته است. این مرکز خراید همچنین به مراکز تجاری LEVENT و Maslak نزدیک می باشد. این مرکز خرید چهار طبقه با تقریبا 250 فروشگاه به مساحت 180.000 متر مربع را پوشش می دهد . در این مرکز خرید مردم ساکن استانبول و توریست ها می توانند از ترانسفر رایگان تا محل اقامت خود و یا هتل استفاده کنند.

این مرکز خرید در دسامبر سال 1993 افتتاح شده است و هر روز بین ساعت 10 صبح تا 10 شب باز می باشد.

Akmerkez بهترین مرکز خرید در اروپا در سال 1995 توسط ICSC انتخاب شد و در سال 1996 آن را به عنوان بهترین مرکز خرید در جهان به رسمیت شناخته شده بود، علاوه بر آن نیز موفق به دریافت جایزه بین المللی طراحی و توسعه شده است.

Akmerkez مرکز خرید منحصر به فرد است، چرا که هیچ مرکز خرید دیگری در جهان است هر دو از این عناوین را دریافت نکرده است. در سال 2010، Akmerkez جایزه برای بهترین طراحی داخلی را ازEuropean Commercial Property Awards دریافت کرده است.

Address: Ulus Caddesi No:3, Etiler – Istanbul

مرکز خرید فروم استانبول - Forum Istanbul از مراکز خرید مهم و ارزان استانبول

اگر قصد خرید رد استانبول را دارید، مرکزخرید فروم را فراموش نکنید، فروم یکی از بزرگترین مراکز خرید اروپایی ترکیه هرساله بیش از ۲۰ میلیون بازدیدکننده دارد. در این مرکز خرید می توانید از برندهای معتبری نظیر Tepe Home، Saturn،Teknosa ،Bimex YKM،C&A، M&S ، Zara و... خرید کنید و هر زمان که از خرید خسته شدید از امکانات تفریحی و مهیجی در این مرکز برای بازدیدکنندگان مهیا گردیده است لذت ببرید.

مرکز خرید فروم استانبول

سالن بولینگ

رستوران‌های مختلف

سالن های نمایش سینمای imax

اسکی روی یخ

اتاق‌های بازی مخصوص کودکان

پارک ژوراسیک

از همه مهم تر تماشای تنگه بسفر از بالاترین نقطه مرکر خرید فروم را از دست ندهید، به خصوص در شب این منظره از بسفر بسیار دیدنیست.

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول جزو مراکز خرید لوکس استانبول

این مرکز خرید با گنبد شیشه ای و طراحی زیبا اش تفریحات زیادی رد خود برای سرگمی هیجان در طبقه وسط خود چجای داده.

همچنین در فضای باز، در کنار فواره های دیدنی این مرکز خرید، چندین رستوران وجود دارد که می توانید انواع غذا های سنتی را در بهترین کیفیت بچشید و لذت خرید خود را کامل کنید.

همچنین اولین سالن تئاتر IMAX استانبول در این مرکز خرید ساخت شده است.

بازدید از آکواریوم غول پیکر با ۱۰ هزار گونه مختلف آبزیان.

در طولانی ترین تونل آبی دنیا قدم بزنید و از تماشای انواع ماهی ها و آبزیان حیرت زده شوید. بیشتر بخوانید:

دانستنی های سفر به شهر استانبول با تور استانبول

مرکز خرید کواهیر Cevahir جزو مراکز خرید مدرن و لوکس

این مرکز خرید در سال 2005 با هزینه ای بلغ بر 250 میلیون دلار افتتاح شده است.این مرکز خرید بزرگترین مرکز خرید استانبول و اروپا است و ششمین مرکز خرید بزرگ جهان می باشد.

این مرکز بساری از برند های رزو دنیا و ترکیه را داراست که بعضی از این برند ها توسط این مرکز خرید برای اولین بار در ترکیه معرفی شده است.

این مرکز خرید دارای بزرگترین ساعت جهان با 2.500 متر مربع از سقف شیشه ای ، دوازده سالن فیلم، تئاتر خصوصی، سالن بولینگ و امکانات تفریحی متعددی که در میان راه مرتفع و پیچ و خم دارای تفریحگاه های کودکان و غیره است.

در این مرکز خرید با بیش از سی فست فود و حدود 15 رستوران منحصر به فرد اینجا مطمئا گرسنه ترک نخواهید کرد.

Address: Büyükdere Caddesi No:22, Şişli – Istanbul

مرکز خرید اولیویوم مرکز خریدی ارزان

«اولیویوم» (Olivium) در منطقه «زِیتین‌بورنو» (Zeytinburnu) در قسمت اروپایی استانبول واقع شده است و با محیط پرنور، بزرگ و ساده‌اش فضایی عالی را برای مشتریانش فراهم می‌کند. این مرکز خرید محبوب و معروف، ۱۳۲ برند گوناگون از لوازم الکترونیکی خانگی تا پوشاک و فروشگاه‌های دکور خانه را در خود جا داده است. در اینجا می‌توانید برندهایی مانند منگو، پوما، آدیداس، ماوی، نایک یا دیفکتو را پیدا کنید. این مجموعه همچنین زمین مخصوص بولینگ، دیوار سنگنوردی، یک سینما و طیفی از رستوران‌های مختلف دارد که برای سوخت‌گیری وسط خرید به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید.

لونت بازار مجموعه ای با کلاس قیمتی بسیار مناسب و ارزان برای پوشاک

«لِوَنت بازار» (Levent Bazaar) درست در قلب استانبول واقع شده و می‌توانید در آن برندهای لوکس را در تور لحظه آخری استانبول با قیمتی بهتر پیدا کنید. این بازار کارهایی از برند طراحان برجسته‌ای چون «الکساندر مکوئین» (Alexander McQueen)، «تد بیکر» (Ted Baker)، «باربارا بوی» (Barbara Bui) و «هاروی نیکولز» (Harvey Nichols) را به نمایش گذاشته و گلچینی عالی از فروشگاه‌های کودک و دکور خانه هم در آن فعالیت می‌کنند. هر سلیقه‌ای که داشته باشید بالاخره چیزی باب میلتان در بازار لونت پیدا می‌کنید.

اوتلت استورهای برند لاکچری

برای کسانی که دوست دارند محصولات برند دیزاینرهای برتر را با قیمتی تخفیف خورده بخرید، «بِیمِن» (Beymen)، یکی از فروشگاه‌های پیشتاز ترکیه، را پیشنهاد می‌کنیم. در اینجا برندهای لوکسی مانند «جیمی چو» (Jimmy Choo)، «دی اند جی» (D & G)، «میو میو» (Miu Miu)، «پرادا» (Prada)، «مارک جاکوبز» (Marc Jacobs) و «جورجیو آرمانی» (Giorgio Armani) به فروش می‌رسند. مطمئناً می‌توانید برخی از برندهای محبوبتان را با قیمتی ارزان‌تر از فروشگاه‌های اصلی خودشان در اینجا ببینید. بیمن اوتلتس را در بسیاری از مراکز خرید بزرگ اوتلت پیدا می‌کنید.

مال آف استانبول | Mall of Istanbul هم مرکز خریدی چند منظوره بهمراه شهربازی

مال آف استانبول یا استانبول مال یکی از معروفترین و بهترین و در عین حال ارزانترین مرکز خرید استانبول است. این مرکز خرید ویژگی‌های شاخصی چون پیچیده‌ترین و بزرگترین سینمای استانبول، بزرگترین شهربازی سرپوشیده‌ی ترکیه و خاص‌ترین استیج هنری شهر را دارد. مرکز خرید استانبول مال دارای 4 طبقه است و وسعتش زیاد است. این مجتمع تجاری را به افرادی توصیه می‌کنیم که زمان زیادی را در استانبول سپری می‌کنند زیرا یافتن اجناس ارزان قیمت در مرکز خرید وسیعی چون مال آف استانبول دشوار است و باید زمان زیادی برای این کار در نظر بگیرید. اگر تنها یکی دو روز برای گشت و گذار در استانبول زمان دارید، استانبول مال را انتخاب نکنید.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تیتر داغ
تازه‌ترین خبرها