رفتن به محتوا
تلویزیون سام با ۲ سال ضمانت سام سرویس
کد خبر 434955

تراکتور سازی در تعقیب پرسولیس/سپاهان جا ماند

ساعت 24-سپاهان با تساوی مقابل نساجی قائم شهر از کورس قهرمانی عقب افتاد.همچنین تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دوباره خود را به فاصله دو امتیازی پرسپولیس صدرنشین رساند.

تراکتور سازی
trong>سپاهان از کورس قهرمانی عقب افتاد/ پارس جنوبی 10 نفره به بازی برگشت

سپاهان با تساوی مقابل نساجی قائم شهر از کورس قهرمانی عقب افتاد.

در آخرین دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر، دو بازی همزمان در جنوب و شمال کشور برگزار شد.

در قائم شهر، نساجی میزبان سپاهان بود که این دیدار از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شد که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل تمام شد.

با این تساوی بد موقع، سپاهان از کورس مدعیان قهرمانی عقب افتاد و با ۴۷ امتیاز و اختلاف چهار امتیازی با پرسپولیس در رده سوم جدول جای گرفت.

نساجی قائم شهر نیز با یک تساوی دیگر، ۲۵ امتیازی شد و در رده یازدهم باقی ماند.

در دیگر بازی امروز، پارس جنوبی در شهر جم پذیرای استقلال خوزستان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک به سود یاران تارتار خاتمه یافت.

گل نخست بازی را استقلال خوزستان توسط امیرحسین باقرپور به ثمر رسید. در ادامه و در نیمه دوم عماد میرجوان با تکلی خشن با کارت قرمز داور جریمه شد تا کار برای پارس جنوبی دشوارتر هم شود اما فشار حملات این تیم بیشتر شد تا در نهایت متین کریم زاده با یک شوت و اشتباه دروازه‌بان استقلال خوزستان گل مساوی را زد. این پایان کار نبود و در دقیقه ۲+۹۰ فریبرز گرامی گل دوم پارس جنوبی را زد.

با این تساوی، پارس جنوبی با ۲۸ امتیاز به رده هفتم بازگشت و استقلال خوزستان با ۱۰ امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

تراکتورسازی یک - صنعت نفت صفر/ فاصله ۲ امتیازی با پرسپولیس حفظ شد

تیم فوتبال تراکتورسازی با پیروزی در هفته بیست و چهارم لیگ برتر دوباره خود را به فاصله دو امتیازی پرسپولیس صدرنشین رساند.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این بازی که از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد، تراکتورسازی این شهر به مصاف صنعت نفت آبادان رفت. این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر ‏‬به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا قرمزهای تبریز با ۴۹ امتیاز در رده دوم جدول و دو امتیازی پرسپولیس باقی بمانند.

تراکتورسازی در نیمه اول با در اختیار گرفتن مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌های زیاد سرانجام توانست دقیقه ۴۲ مسابقه توسط ساسان انصاری به گل برسد تا این نیمه با پیروزی شاگردان لیکنز به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز باز هم فشار تراکتورسازی ادامه پیدا کرد اما در این نیمه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا مسابقه با همان نتیجه یک بر صفر به پایان برسد.

فولاد خوزستان یک – پدیده یک/ قطبی مانع از سقوط استقلال به رده پنجم جدول شد

فولاد خوزستان و پدیده مشهد به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

در ادامه بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان از ساعت ۱۶ در ورزشگاه تازه تأسیس شهدای اهواز به مصاف پدیده مشهد رفت. در این دیدار هر دو تیم چندین موقعیت خطرناک خلق کردند و در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ابتدا برای فولاد لوسیانو پریرا در دقیقه ۳۰ گل زد تا شاگردان قطبی با یک گل از حریف پیش بیافتند. در ادامه پدیده به فشار حملات خود افزود و بعد از چند موقعیت خطرناک، صاحب ضربه پنالتی شد و امین قاسمی نژاد در دقیقه ۴۲ گل نخست پدیده را به ثمر رساند.

در نیمه دوم فولاد به مراتب تیم بهتری بود و با استفاده از پتانسیل میزبانی، توانست موقعیت‌های بیشتری خلق کند اما بازی در ادامه گلی در بر نداشت و یک بر یک تمام شد.

با این تساوی، پدیده فرصت نزدیکی به صدر جدول و تصاحب رتبه چهارم از استقلال را از دست داد و با ۴۳ امتیاز در جایگاه پنجم باقی ماند. فولاد خوزستان هم که شانس کسب سهمیه آسیایی را هم ندارد، با ۳۰ امتیاز در رده ششم ایستاد.

نظرات کاربران
نظر شما

ساعت 24 از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

تازه‌ترین خبرها